Gå til innhold

Hjelp! Finner ikke sangen!


Anbefalte innlegg

Fant desverre ikke andre steder jeg kunne spørre om dette? håper virkelig noen kan hjelpe?

 

Har leitet i snart 2 år nå etter en sang, å det er en norsk gruppe som heter Paris - i do believe skal sangen hete. noen som kan hjelpe? Vet den var på samle cden Mc music 18 men finner jaggu ikke den heller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det denne sangen, bare av "Paris"?

Er dette cd-en?

http://cdtrrracks.com/Various%20Artists/McMusic%2018/

 

Det er riktig ;) viste ikke at roxette hadde den jeg. Men synd jeg ikke finner norske Paris da.

 

Den er ihvertfall på iTunes hvis du er villig til å betale vanvittige 8 kr for den ;)

 

http://itunes.apple.com/no/album/you-know-me/id333841092, spor nummer 4.

 

Tusen takk sjef! :) ender nok med at jeg gjør det, for nytter ikke finne den som torrent :)?

Lenke til kommentar

Tusen takk sjef! :) ender nok med at jeg gjør det, for nytter ikke finne den som torrent :)?

 

Jeg prøvde å finne den som torrent i samme slengen, men ser ikke ut som den var så lett å få fatt i. Skal du finne den må du sikkert bruke emule eller dc++, men jeg tør ikke love noe (nå brøt jeg sikkert retningslinjene her på forumet, fyfy :innocent: )

Lenke til kommentar

Tusen takk sjef! :) ender nok med at jeg gjør det, for nytter ikke finne den som torrent :)?

 

Jeg prøvde å finne den som torrent i samme slengen, men ser ikke ut som den var så lett å få fatt i. Skal du finne den må du sikkert bruke emule eller dc++, men jeg tør ikke love noe (nå brøt jeg sikkert retningslinjene her på forumet, fyfy :innocent: )

 

He he er ikke veldig Fan av dc, limewire osv :p he he så det ender vel med at jeg kjøper den ene sangen fra itunes istedet :p hehe

 

brøt de jaggu selv så da er du ikke alene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...