nomore Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei, Eg har behov for å bruke Homeplug for å få nettverk i et rom hjemme. Men, noen som har testet noen homeplug produkter som støtter VLAN tagging? Hastighet er ikke så viktig, men det er viktig med VLAN støtte(flest mulig, minimum 5). Om det er mulig å ha flere homeplugger koblet sammen med forskjellige VLAN på hver så hadde det vært supert, men ikke et krav. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 http://amentio.no/datautstyr/Nettverk/HomePlug/powerline/PLA-407-200Mbps-Powerline-Pass-Thru-Home-91-014-058001B-1018931.aspx blant annet... du finner den sikkert på mindre lugubre sjapper også. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Takk for tips. Eg sjekket manualen men kan ikke se at det står noe der om VLAN oppsett. Er det slik at den viderefører VLAN tagging uten at dette må settes opp? Har du testet disse selv? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har ikke testet, søkte bare etter produkter med innhold VLAN eller 802.1q. Denne kom opp. Under egenskaper står det VLAN støttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå