m-kane Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 3 dead trolls in a baggie. Gratis fra mp3.com (trur eg) Mye bra humor Last ned supporttelefonen <G> Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 sibben har et par av de:klinkekulå mi, Opel Manta,Commodore 64 og seigmen. RÅTT Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Fattaru - Mina hundar Prøv å herme etter den, du! SANGEN skal være HUMORISTISK. IKKE de som hermer etter den. Godt forsøk though :wink: Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Weird al Yancovitch - Enter Sandman Metallica - starten av Seek and Destroy bootleg med Jason Newsted Vocaler (for de som har adgang til Metallicavault) ARE & ODIN - Individal Rap (sikkert en trykkleif eller to) + alt annet de har lagd (noen som hvet noe bra sted aa faa tak i showene?) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Weird al Yancovitch - Enter SandmanMetallica - starten av Seek and Destroy bootleg med Jason Newsted Vocaler (for de som har adgang til Metallicavault) ARE & ODIN - Individal Rap (sikkert en trykkleif eller to) + alt annet de har lagd (noen som hvet noe bra sted aa faa tak i showene?) "Are & Odin - Individ Rap" har'n "Are & Odin - midtøsten" har'n "Weird al Yancovich - Enter Sandman" har hatt'n Skal prøve og finne den metallica låta Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Shallik - jeg er alltid der for deg Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Vinskvetten! Eller salhus vinskvetten som de kalte seg før, er absolutt et must! Vestlandshumor på sitt sykeste, morsomste, teiteste, og enda sykere enn det sykeste igjen. Av godbiter kan jeg nevne: Fergebilletøren (klassiker, ikke av de morsomste though) Harde tider (sykeste morsomste sangen! Skaff den!) Takk for i dag Takk for enda en dag Sikkerhet (Disse folka har ikke bare morsomme sanger, de har faktisk en del "skikkelige" også) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Adam sandler - Alt er bra Spritney bears - Woodpecker from space Hampton the Hampster - Hamster Dance (Remix) Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 "Weird" Al Yankovic rocker, husker hvordan jeg lo så jeg gråt noen ganger når jeg hørt på låtene hans helt enig lguttene - Postmann Pat Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Adam sandler - Alt er bra enig Spritney bears - Woodpecker from space Morsom??? Hampton the Hampster - Hamster Dance (Remix) tror jeg har hørt den før Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Tenacius D - Only gay escimo 250 kilo kjärlek - dejligt at vera näcken Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Tenacius D - Only gay escimo Den Har Jeg. f***s så morosamt 250 kilo kjärlek - dejligt at vera näcken skal se om jeg finner den Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Du kan jo sjekke ut Michael B Tretow også- lydmannen til ABBA. Han har laget mye rart- for eksempel "Tutti frutti, en jettegroovy melodi" eller "på riksmixningsverket" Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 - Alt mulig av Weird Al ("Enter Napster" er i hvertfall et must). - Alt mulig av Stephen Lynch (spesielt "Superhero song"). - Tom Lehrer - We Will All Go Together When We Go - Tom Lehrer - Wernher von Braun - Tom Lehrer - Who's Next? Og ingen Linux-geek kan være foruten "RMS - Free Software Song". Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Paven - 'Dø Wenche Foss' (antar dette er Schau/Gartnerlosjen) Trodde det var Corky & the Juice Pigs som hadde 'Gay Eskimo' (de fra Mad TV) ... glemte jo nesten Böser Abdul - 'Ich hat der Sheriff geschossen' ... en riktig perle Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Gode gamle Tom Lehrer: Feeding pigeons in the park (eller.no sånt)... Who's next og en del andre av geniet... Ikke en musikk smak alle liker, dog teksten er ganske sprø... lol Også seff.: Detachable penis (I woke up this mornin', and my penis was gone again... I have a detachable penis) Mvh, Joachim Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Vet ikke om det passerer som en sang, men søk på Kazaa etter en sang som heter "The Fuck Song". Er ikke så pervers som det høres ut som, men handler om bruksområdene til ordet "fuck". Genial sak! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Gode gamle Tom Lehrer:Feeding pigeons in the park (eller.no sånt)... Poisoning pigeons... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Last ned noe eurodance du. Det er så dårlig at det blir morsomt... Nei fra spøk til side (det var egentlig ikke en spøk, men iallefall; ONTOPIC!: ) Mora Nisse må høres! Surt-syngende svenske på casio-keyboard til 300 kroner. Hits som Volvo 142 og Snusboogiewoogie blir garantert festsuksess! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå