Lautsprecher Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 har en god del, men er gått lei de fleste . noen som har noen forslag? Har forresten(tror jeg) alle Bare Egil Band Sangene.DE er ihvertfall like morsomme fortsatt Lenke til kommentar
Snask Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg holder en knapp på de duplex kara (bare egil, kristoffer schau osv osv) så dvs: bare egil band gartnerlosjen lyd hurra torpedo alle sangene går jo ikke under "morsomme sanger", men det er likevel rimelig sprø tekst Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg synes Bjørn Rosenstrøm har en rekke humoristiske sanger. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 "Weird" Al Yankovic rocker, husker hvordan jeg lo så jeg gråt noen ganger når jeg hørt på låtene hans Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Dennis Leary med I am an Asshole Frank Zappa- Don`t eat the yellow snow Frank Zappa- Muffin Man Adam Sandler- Medium Pace Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 har en rundt 10-15 "Weird Al" sanger allerede."Friggin hilarius"(skriveleif?) Skal sjekke noen av forslaga nå('starter kazaa' ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg synes Bjørn Rosenstrøm har en rekke humoristiske sanger. Oregano!!!! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 - Weird" Al Yankovic - Bare Egil Band - XLcd (en cd XLradio har laget) og KLM radiosketcher* fra 70-80 tallet De KLM sketchene* er MÅ HA! Det er vannvittig morsomme, og gir latterkick til enhver. Har enda tilgode å finne noen som ikke synes sketchene* er morsomme. Lastet de ned fra AudioGalaxy da AG fortsatt var en gullgruve til god musikk. Nå er den dessverre forsvunnet Vil iallfall annbefale alle og enhver til å skaffe seg KLM sketcher* * : Hvordan skriver man "sketch"? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 ............................Hvordan skriver man "sketch"? Akkurat sånnN............................................/ aKkurat sÅnN............................................/... akKurat SånN............................................|..| akkUraT sånN............................................|..| akkuRat sånN............................................ '''' Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Siden dere nå har gitt meg så mange lattere(sriveleif?) vil jeg gi dere noen: Tenacius D - Kielbasa Tenacius D - One Note Song Tenacius D - Tribute Tenacius D - Wonderboy Tenacius D - Hard Fucking Tenacius D - Fuck Her Gently Tenacius D - Explosivo Tenacius D - Dio Tenacius D - Inward Singing Tenacius D - Kyle Quit The Band Tenacius D - The Road Tenacius D - Cock Pushups Tenacius D - Lee Tenacius D - Friendship Test Tenacius D - Friendship Tenacius D - Karate Schnitzel Tenacius D - Karate Tenacius D - Rock Your Socks Tenacius D - Drive-Thru Tenacius D - Double Team Tenacius D - City Hall Tenacius D -spider man(utrolig bra improvisert) Adam Sandler - Kermit & Big-Bird gets stoned(driiitmorsomt) Tia Mi Shu - Funny chinese rap(Det værste er at det høres seriøst ut) "I hope you'll laugh your fucking asses off" (oversatt: Jeg håper dere ler ræva av dere :o , ikke liiike positivt nei) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Linuxsangen! Søk på forumet for url. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Ma Numminen er litt gøyal Ellers er PrimaVera en klar kandidat! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Linuxsangen! Søk på forumet for url.har'n allerede. sorry du må nok finne på noen andre Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Ma Numminen er litt gøyal Ellers er PrimaVera en klar kandidat! Har alt prima vera det går ann å få på nett. Gjerne finn flere Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Arnee & the terminators - I'll be back .. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Arnee & the terminators - I'll be back .. Jeg fant den desverre ikke. Prøver igjen i morra(Sikkert fler som sharer'n da ) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Vel.. jeg fant den på en "Greatest hits of 92" cd elns Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Frank Zappa - Bobby Brown Frank Zappa - Catholic Girls Frank Zappa - Jewish Princess Frank Zappa - Willie The Pimp Wierd AL Yankovic - Ebay Wierd AL Yankovic - Ode To A Superhero Wierd AL Yankovic - A Complicated Song Wierd AL Yankovic - Trash Day Wierd AL Yankovic - Couch Potato Wierd AL Yankovic - Amish Paradise er vel noen morsomme sanger! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Fattaru - Mina hundar Prøv å herme etter den, du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå