IcedInsanity Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Skal skrive om "uPnP" senere i kveld. Skal skrive om det? Er bare å sjekke om det står "Tilgjengelig" eller "Ikke tilgjengelig" det. Lenke til kommentar
UpR_xHangm0 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Skal skrive om "uPnP" senere i kveld. Skal skrive om det? Er bare å sjekke om det står "Tilgjengelig" eller "Ikke tilgjengelig" det. skal skrive om = skal sjekke, så skrive på denne "tråden". Lenke til kommentar
UpR_xHangm0 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Skal bare gjenta det jeg skreiv forrige side, sånn det kommer på andre side og kansje jeg får raskere svar. Jeg fant en d link boks i kjelleren min, og lurte på om eg kunne bruke den til "switch". Det som står på den er wireless router, men er det mulig og bruke den som switch? Har sjekket uPnP, og det eneste som stod der var "Aktivert". Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hva står det på forbindelsestesten på PS3'ene ved siden av UPnP? Du har ikke sjekket dette enda? Endret 27. mars 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
UpR_xHangm0 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Hva står det på forbindelsestesten på PS3'ene ved siden av UPnP? Du har ikke sjekket dette enda? Jeg skrev det i forrige post, der står "Aktivert". Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei, det står enten "Tilgjengelig" eller "Ikke tilgjengelig" Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jeg fant en d link boks i kjelleren min, og lurte på om eg kunne bruke den til "switch". Det som står på den er wireless router, men er det mulig og bruke den som switch? Ja. Hvis du absolutt vil koble PS3'ene dine foran routeren, så kan du koble kabelen fra modemet til en ethernetport istedenfor WAN porten (på din d link boks), og vips så er den en switch. Men, det er ikke sikkert det funker å koble to konsoller rett i modemet, av tekniske årsaker. Stiller meg litt tvilende til om det er det beste å gjøre egentlig. Endret 28. mars 2011 av Rata101 Lenke til kommentar
UpR_xHangm0 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Om routeren min har "innebygde Switcher", Trenger jeg da en switch for seg sjølv? Vet ikke helt sikkert om det er innebygde switcher i den engang. Det er internett-kabel innganger. Lenke til kommentar
UpR_xHangm0 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Kjøpte meg en switch i dag, får testet den i morgen da jeg får en internett kabel som er lang nok : ) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Om routeren min har "innebygde Switcher", Trenger jeg da en switch for seg sjølv? Vet ikke helt sikkert om det er innebygde switcher i den engang. Det er internett-kabel innganger. En router med typisk 4 kontakter for LAN fungerer normalt som en switch hvis du ikke kobler noe til WAN pluggen. "router"-funksjonaliteten benyttes kun når det er trafikk mellom WAN (utsiden, oftest internett) og LAN ( lokalt nett, din stue) Lenke til kommentar
UpR_xHangm0 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Skal skrive om det? Er bare å sjekke om det står "Tilgjengelig" eller "Ikke tilgjengelig" det. Det står faktisk "ikke tilgjengelig", hmm. hva kan jeg gjøre for og få den tilgjengelig om det er det som er feil? Endret 4. april 2011 av HangmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå