Gå til innhold

[Løst] Hvordan koble ps3 direkte til modem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bare gjenta det jeg skreiv forrige side, sånn det kommer på andre side og kansje jeg får raskere svar.

Jeg fant en d link boks i kjelleren min, og lurte på om eg kunne bruke den til "switch". Det som står på den er wireless router, men er det mulig og bruke den som switch?

Har sjekket uPnP, og det eneste som stod der var "Aktivert".

Lenke til kommentar

Jeg fant en d link boks i kjelleren min, og lurte på om eg kunne bruke den til "switch". Det som står på den er wireless router, men er det mulig og bruke den som switch?

Ja. Hvis du absolutt vil koble PS3'ene dine foran routeren, så kan du koble kabelen fra modemet til en ethernetport istedenfor WAN porten (på din d link boks), og vips så er den en switch. Men, det er ikke sikkert det funker å koble to konsoller rett i modemet, av tekniske årsaker. Stiller meg litt tvilende til om det er det beste å gjøre egentlig.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Om routeren min har "innebygde Switcher", Trenger jeg da en switch for seg sjølv? Vet ikke helt sikkert om det er innebygde switcher i den engang. Det er internett-kabel innganger.

En router med typisk 4 kontakter for LAN fungerer normalt som en switch hvis du ikke kobler noe til WAN pluggen.

"router"-funksjonaliteten benyttes kun når det er trafikk mellom WAN (utsiden, oftest internett) og LAN ( lokalt nett, din stue)

Lenke til kommentar
Skal skrive om det? Er bare å sjekke om det står "Tilgjengelig" eller "Ikke tilgjengelig" det.

Det står faktisk "ikke tilgjengelig", hmm. hva kan jeg gjøre for og få den tilgjengelig om det er det som er feil?

Endret av HangmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...