Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Heisann, skal på Sensation White i oslo den 16. April, og som mange av dere sikkert vet, så må man kle seg i hvitt. Sliter med å finne en plass hvor de selger hvite bukser (gjerne til fornuftig pris, da de ikke vil bli brukt mye i etterkant). Tenkte dere her på Moteforumet hadde peil og kunne hjelpe meg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Et billig og greit alternativ er vel Win-Win chinos'ene du kan få kjøpt hos Carlings og Urban. 299,- Fåes i så og si "alle" farger. Hvit inkludert. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Takk for tips så langt! Tar gjerne imot fler! Kunne egentlig tenkt meg noe litt mindre slimfit, det kan fort bli litt slitsomt å danse i... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De fra Win-Win (de jeg nevnte) er ikke slim-fit i det hele tatt. Sitter ganske så slapt på. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ok, Flott! Regnet vel bare med at de var litt slimfit som de fleste chinoser. Skal sjekke de ut! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Leter etter hvite bukser selv, fordi jeg også skal på Sensation. For to år siden husker jeg at jeg var på Steen & Strøm ved Karl Johan. Der solgte de hvite bukser fra Acne. Noen som vet om de fortsatt gjør det? Endret 4. april 2011 av Djfreedo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Acne produserer flere hvite bukser, så det er ikke utenkelig at de har noen på S&S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå