Gå til innhold

PL: 02.04.2011 - West Ham vs Manchester United - Kamptråd

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Upton Park er en jævlig bane å spille på. Vi har gått på noen sure smeller der de siste årene, og i morgen skal vi møte et lag som kommer til å være heltente foran de lojale Hammers-supporterne i øst-London. De har fått Hitz tilbake, og spiller god offensiv fotball. Kampforløpet er veldig forutsigbart, da vi kommer til å bli tatt på sengen og utspilt så til de grader gjennom midten.

Midtbanen vil ikke være under pari i morgen, noe som medfører at Berbatov (hvis han starter) vil få bøtter med kritikk, fordi enkelte her inne ikke forstår seg på fotball.

Har akkurat samme følelse som foran matchen mot Wolves på Molineux. Der spådde jeg maks uavgjort, det samme gjør jeg her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kommer til å bli "overrasket" som Night sier. West Ham kommer til å kjøre på og jeg ser for meg noa ala. Blackpool hvor de fort kan gå opp i 1 eller 2 og vi må bruke 2. omg på å snu det. Vi kommer vel til å spille med 2 spisser i dag, men allikevel spille som rent søppel. West Ham er storfavoritter her mot et United-lag som kommer til å være fullstendig uinteresserte.

Ønsker egentlig å se Nani, Hernandez, Rooney og Berbatov på banen på likt i dag. Tror det kunne vært gull. Hvordan det skulle gått opp er jeg derimot mer usikker på.

Lenke til kommentar

Har telt ned til kick off i 10 dager nå kjennes det ut som. Fortsatt hangover fra torsdagen, så jeg skal prøve lykken og satse på at naboens trådløse nett sørger for en lag-free experience. Helt enig med NK, forøvrig.

banan:

Nani - X - X - X

Rooney

Hernandez - Berba

eller

Nani - X - X - Rooney

Hernandez - Berba

Er litt usikker på skader osv, men Man United er vel det laget med flest skader nå. Jeg har ledd av Arsenal tidligere, men dette er tredje sesongen på rad med tosifra antall skader etter nyttår for oss og. Tipper dette laget:

VDS

Fabio - Vidic - Smalling - Evra

Valencia - Carrick - Gibson - Nani

Rooney - Berbatov

Endret av niko.
Lenke til kommentar

man united

No Van Der Sar Today. Kuz starts in net

man united

United line up; Kuz, Fabio, Smalling, Vidic, Evra, Gibson, Carrick, Giggs, Valencia, Rooney, Park

Gibson og fuckings 4-5-1. Nani/Hernandez hvor?

man united

Subs, Anderson, Nani, Owen, Berbatov, Hernandez, Amos, Gill

Lenke til kommentar

Sir Alex kan gjerne ta en bolle av og til. Jeg er så lei å se 4-5-1 formasjoner hos United, det gir meg magesår. Vi har tre spisser på benken, Owen, Berba, Hernandez og så stiller han med Park som sikkert er ute av kampform.

Fuck...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...