Maynard James Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Av 15 borte kamper har dere 4 seiere. Så du tar feil Saitek. FACHT! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 DJ... Tar du virkelig saitek seriøst fortsatt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tror du virkelig jeg gjør det? Han er på nivå med Wendelinho og Step_up. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Blir deilig med litt PL-fotball igjen Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ja, er lenge siden jeg har sett United nå. Og April blir en travel måned for gutta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hadde vært en solid aprilspøk om Saitek hadde spådd seier. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Upton Park er en jævlig bane å spille på. Vi har gått på noen sure smeller der de siste årene, og i morgen skal vi møte et lag som kommer til å være heltente foran de lojale Hammers-supporterne i øst-London. De har fått Hitz tilbake, og spiller god offensiv fotball. Kampforløpet er veldig forutsigbart, da vi kommer til å bli tatt på sengen og utspilt så til de grader gjennom midten. Midtbanen vil ikke være under pari i morgen, noe som medfører at Berbatov (hvis han starter) vil få bøtter med kritikk, fordi enkelte her inne ikke forstår seg på fotball. Har akkurat samme følelse som foran matchen mot Wolves på Molineux. Der spådde jeg maks uavgjort, det samme gjør jeg her. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vi kommer til å bli "overrasket" som Night sier. West Ham kommer til å kjøre på og jeg ser for meg noa ala. Blackpool hvor de fort kan gå opp i 1 eller 2 og vi må bruke 2. omg på å snu det. Vi kommer vel til å spille med 2 spisser i dag, men allikevel spille som rent søppel. West Ham er storfavoritter her mot et United-lag som kommer til å være fullstendig uinteresserte. Ønsker egentlig å se Nani, Hernandez, Rooney og Berbatov på banen på likt i dag. Tror det kunne vært gull. Hvordan det skulle gått opp er jeg derimot mer usikker på. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kamp idag jo Tidenes positive overaskelse Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Har telt ned til kick off i 10 dager nå kjennes det ut som. Fortsatt hangover fra torsdagen, så jeg skal prøve lykken og satse på at naboens trådløse nett sørger for en lag-free experience. Helt enig med NK, forøvrig. banan: Nani - X - X - X Rooney Hernandez - Berba eller Nani - X - X - Rooney Hernandez - Berba Er litt usikker på skader osv, men Man United er vel det laget med flest skader nå. Jeg har ledd av Arsenal tidligere, men dette er tredje sesongen på rad med tosifra antall skader etter nyttår for oss og. Tipper dette laget: VDS Fabio - Vidic - Smalling - Evra Valencia - Carrick - Gibson - Nani Rooney - Berbatov Endret 2. april 2011 av niko. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kampdag, aaaah. Snooop! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 man united No Van Der Sar Today. Kuz starts in net man united United line up; Kuz, Fabio, Smalling, Vidic, Evra, Gibson, Carrick, Giggs, Valencia, Rooney, Park Gibson og fuckings 4-5-1. Nani/Hernandez hvor? man united Subs, Anderson, Nani, Owen, Berbatov, Hernandez, Amos, Gill Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Herregud, haha. 3-1 til Hammers. Ønsker Berba lykke til videre i en annen klubb. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 man united For those asking whats wrong with van der Sar, he has a groin strain Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan vise seg å bli en spennende kamp dette. United i 4-5-1 på bortebane har stort sett vært rimelig rævva. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det her blir stygt... Andy Cole i studioet jo Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Sir Alex kan gjerne ta en bolle av og til. Jeg er så lei å se 4-5-1 formasjoner hos United, det gir meg magesår. Vi har tre spisser på benken, Owen, Berba, Hernandez og så stiller han med Park som sikkert er ute av kampform. Fuck... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 man united For those asking whats wrong with van der Sar, he has a groin strain Har de noe svar på hva som er galt med Ferguson også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå