Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Overkjøring fra A-Å. Eneste som manglet var mål i første omgang. Håper WestHam holder. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Sluttresultat? 2-4. Say what? Stort pluss til Maefteda for flere gode innlegg. Enig med deg ang. Rooney, han hadde to enormt gode prestasjoner i dag, men før det utmerket han seg ikke noe særlig. Valencia var vår beste, spesielt i første omgang. Men at Rooney får skryten er jo ingen bombe, det er tross alt han som snur kampen alene. Årets kanskje beste bortekamp av laget. Gutta spilte som ligavinnere i dag. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Så sinnsykt kjipt og sitte på jobb når en slik kamp foregår.. Har akkurat lest igjennom hele tråden og det er så morro når man vet resultatet.. Folk er fra seg i fortvilelse, fikk faktisk frysninger og satt å smilte når jeg ser side på side med JAAA og at Rooney scorte hat trick.. Må ha vært magisk å sittet på pubben i dag.. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dette ser ut til å bli en fin dag... Er Rooney død? Frisparkskyttere er et stort savn Sluttresultat? 2-4. 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Herreeeeguuud! WE DO WHAT WE WANT!! Dette er for sykt. Spenningen mot Bolton i forrige runde var akkurat det jeg tålte. Dette ble nesten for mye. På 2-2 skalv jeg så mye at jeg ikke var sikker på om jeg ville klare å sitte matchen ut. Uten noen referanser så kjentes det ut som en blanding av Parkinson og en Epilepsi-light. Helt sinnsykt rush. 1p i dag hadde bare ikke vært nok og laget kjempa så jævlig hele kmpen. Vansklig å motivere seg med 2 straffesituasjoner mot så tidlig. Syns dommeren var OK+, og var i det minste konsekvent og rettferdig. FUUUCCCCK GEETT IIINNN!!! Drøy stemninv på pubben, DRØY innsats av RED ARMY! GIBSON = GOD. Faen så stødig han var i dag. Berba, Fabio, Smalling, Carrick, Gibson, Rooney, Berba, Chicharito, Valencia <3 <3 <3 HERLIG match. Jeg fikk gåsehud av siste ordene til Maefteda og jeg tillater meg å sitere for å runde av dette noget håpløse innlegget (beklager for det forrige og). Dere er Englands og kanskje verdens beste lag ... Endret 2. april 2011 av niko. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Var Gibson veldig mye bedre i andre omgang? For eg synest ikke han var veldig god i første. Ikke åtter god hvertfall.... Ødela mye rart i den omgangen. Men mulig de negative brillene satt for godt på? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Men mulig de negative brillene satt for godt på? Du er ikke den eneste isåfall .. kremt. Enkelte her inne er tidvis en parodi på seg selv. Det er de samme spillerne som rakkes ned på, og de samme som glorifiseres. Uavhengig av prestasjonene. Gibson har ikke hatt en dårlig kamp på 10-12 uker. Greia er at han er veldig forutsigbar, veldig anspent og enhver touch blir sett på med mord i øynene av supporterne. Han er hvertfall over på den "gode siden" for min del og jeg står 100% for at han p.d.d. er vår beste (les: form) sentrale midtbanespiller. Se statsa hans fra denne kampen. At enkelte suppehuer griner over Gibson i dag sier mer om deres manglede forståelse for et bindeledd og et ledig oppspillspunkt til en hver tid enn noe annet. Noen som vet om Evra fikk en skyllebøtte fra helvetesskapet eller om det bare var 100% taktikk å ta ut frassen for Hernandez? WE'RE MAN UTD, WEE DOOOO WHAT WE WANT! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Var på jobb, så håper eg er unnskyldt om eg ikke fikk med meg denne strålende prestasjonen til Gibbo. INGENTING gleder meg mer enn om han kan slå skikkelig til. Evra fortjente hvertfall å byttes ut.... Han var da dårlig? Eg tror ikke eg har noen hakkekyllinger i laget. Det er eg 99% sikker på. Men nå er det Bingo! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg vil ikke si strålende prestasjon av Gibbo, men langt ifra en dårlig kamp. Bra+ (som vanlig i mine øyne). Evra var langt ifra god idag, men bytte i pausen er ekstremt uansett i mine øyne. Det har skjedd noe (enten en utblåsning eller en taktisk vurdering) i garderoben tror jeg. Spiss inn for venstreback er sjeldent. Jeg tror jeg har et par hakkekyllinger (dessverre). Er bare lei de. Da snakker jeg om Evra og M Owen. Men jeg er en tulling da. Har både hata Nani, Rafael og Fabio tidligere Kos deg med/på Bingo og god helg Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Men mulig de negative brillene satt for godt på? Du er ikke den eneste isåfall .. kremt. Enkelte her inne er tidvis en parodi på seg selv. Det er de samme spillerne som rakkes ned på, og de samme som glorifiseres. Uavhengig av prestasjonene. Gibson har ikke hatt en dårlig kamp på 10-12 uker. Greia er at han er veldig forutsigbar, veldig anspent og enhver touch blir sett på med mord i øynene av supporterne. Han er hvertfall over på den "gode siden" for min del og jeg står 100% for at han p.d.d. er vår beste (les: form) sentrale midtbanespiller. Se statsa hans fra denne kampen. At enkelte suppehuer griner over Gibson i dag sier mer om deres manglede forståelse for et bindeledd og et ledig oppspillspunkt til en hver tid enn noe annet. Veldig mye av det samme som med blant annet Berbatov og Nani. Spilt lenge under pari, og ble slaktet av alt og alle. Men tilogmed når de begynte å spille bra, var det enkelte (ganske mange) som følte en trang til å hyle hver gang de hadde en dårlig touch på ballen eller bomma på en pasning. Sånn er det jo faktisk enda, til tross for at de har storspilt i lang tid nå. Det som er rart er at tilogmed i dag fikk Gibson mer slakt av enkelte her inne enn jeg noengang har sett vært gitt til Carrick eller Fletcher. Men det er vel dette du sier om at Gibson følges med argusøyne hele tiden. Spillere i hans situasjon spiller med en god dose mer press enn de fleste andre, og derfor er det desto mer imponerende når de faktisk presterer. Skal ikke ta helt av på Gibsons vegne enda, men fortsetter han sånn tror jeg han kan ha en fremtid på Old Trafford. I det minste som en squadplayer. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Nå har jeg nettop fått tilbake internett etter en nervepirrende dag. Nettet forsvant før Berba kom inn og rett etter Chicho kom inn. Jeg fikk dermed med meg kun 2 mål i kampen, to straffer. Og fyttigrisen så forbanna jeg ble nå både TV'en OG internettet forsvant i begynnelsen av 2.omgang. Heldigvis har jeg en god venn som ringte meg på de to første målene og på straffen begynte jeg nesten å grine av glede og av sorg for at jeg ikke fikk se det + Chicho sin gol. Jeg satt her med utslitte nerver, på gråten, uten TV og uten PC. Aleine hjemme og uten peiling på hva jeg skulle gjøre - Grine eller juble over målene? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Aleine hjemme og uten peiling på hva jeg skulle gjøre Tja, sette seg naken i hagen i en time? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Hahaha, du husket den ja. Men ble nok ikke det. Vakke noen reprise det der. Det ble 4-2 ikke 3-2... Endret 2. april 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Feiging. Skal du tenke slik kunne det ikke bli likt da Berbatov startet mot Blackpool, men kom innpå i dag. I begge kampene lå United under 0-2 til pause og snudde til 3-2 i andre omgang. Vis at du er mann og stå for dine ord! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, det ble ikke noen reprise. Det ble ikke samme stilling engang. Men jeg har dusjet, teller det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå