Gå til innhold

PL: 02.04.2011 - West Ham vs Manchester United - Kamptråd

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PIG n/a 2 straffer, 2 mål

Evra 1 - Pr i dag ikke god nok til å starte.

Vidic 3 - En torres kamp. Burde blitt vist ut

Smalling 7 - STÅR FRAM i andre omgang

Fabio 8 - STORSPILLER

Giggs 7+ - Legend!

Valencia 6 - Litt under pari

Gibson 8 - Skjerabaghera? Vår beste midtbanespiller om dagen.

Carrick 7 - Står frem i 2.omg, fuckn eye!

Park - 5 ålright

Rooney 10 - SYKE FITTELEPPE JA! Viktigste hattersen på år!

Hernandez 8- Har han giftet seg med nettmaskene?

Berbatov 7+ - Fuckings magisk den tiden han spiller. Pisser WH spillerne i trynet gang på gang på gang. Pitteliten minus for lite jobbing, men det er ikke stilen hans. Teknisk verdens beste spiller

COME ON STOKE!!!

kdgnoaskdnglkdsnglkqwenglkw KAN IKKE HUSKE SIST JEG VAR SÅ FORBANNA GLAD!

• Liker 2
Lenke til kommentar

PIG n/a 2 straffer, 2 mål

Evra 1 - Pr i dag ikke god nok til å starte.

Vidic 3 - En torres kamp. Burde blitt vist ut

Smalling 7 - STÅR FRAM i andre omgang

Fabio 8 - STORSPILLER

Giggs 7+ - Legend!

Valencia 6 - Litt under pari

Gibson 8 - Skjerabaghera? Vår beste midtbanespiller om dagen.

Carrick 7 - Står frem i 2.omg, fuckn eye!

Park - 5 ålright

Rooney 10 - SYKE FITTELEPPE JA! Viktigste hattersen på år!

Hernandez 8- Har han giftet seg med nettmaskene?

Berbatov 7+ - Fuckings magisk den tiden han spiller. Pisser WH spillerne i trynet gang på gang på gang. Pitteliten minus for lite jobbing, men det er ikke stilen hans. Teknisk verdens beste spiller

COME ON STOKE!!!

kdgnoaskdnglkdsnglkqwenglkw KAN IKKE HUSKE SIST JEG VAR SÅ FORBANNA GLAD!

Enig! Helt latterlig å slenge dritt til Gibson etter i dag. Spiller enkelt og trygt, lite balltap. Bidrar mye mer offensivt enn Carrick.

Fra twitter:

Gibson 85% passing accuracy (79 attempted), Carrick 81% passing accuracy (80 attempted)

Kan ikke huske sist jeg var så glad.

Lenke til kommentar

Fy faen. Jeg har ikke ord. Who the fuck are Man United?!

Seriøst, vi vant ligaen idag. Jeg tror det nå Game, jeg tror det virkelig nå. Alle våre offensive spillere viser i andre omgang at vi fortsatt kan spille fotball! Fy faen så deilig! Rooney, gud altså. Jeg kan ikke si noe annet enn at han fighter seg vei inn i hjertet mitt igjen!

• Liker 2
Lenke til kommentar

We'll never die, we'll never die,

We'll never die, we'll never die,

We'll keep the Red flag flying high,

'Cos Man United will never die.

Sykt deilig match, alt i alt. Et tafatt West Ham får som fortjent. Straffen er greie, men ellers har de null og niks. 18-0 (om det ikke ble mer) i cornere sier vel sitt om det.

Herlig offensivt. Sykt å tenke på at vi har både Rooney (gud), Chicharito, Berbatov, Nani og Valencia skadefrie. Vanvittig. Chelsea skal slite hardt med å forsvare seg mot dette.

Top of the league!

Lenke til kommentar

Rimelig langt nede ved halftime på puben. Mutters alene, og med en horde av Leeds-scum på samme plass. Ingen fin kombo.

Godt å se at jeg tok feil, men det var ikke langt unna at spådommene mine viste seg å stemme. Mye tydet på at dette ville bli nok en borte-nedtur for oss, men pep-talken i pausen må ha hjulpet enormt, og når man får inn på PLs toppscorer så blir det en mye bedre ro offensivt, samt mye bedre flyt.

Syntes dommer var godkjent i dag. Vidic skulle selvsagt ikke ha vært utvist, og det ville vært hyklersk å gi Vidic gult på forseelsen i andre omgang, da WH-spillere slapp for det samme i første omgang. At dette er trangt for ABUer å forstå sier seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått summet meg litt nå. Veldig tøft å svelge den andre omgangen, etter optimismen jeg hadde i første.

Først av alt, fullt fortjent seier til Man Utd. Det var faktisk en god dag på jobben, for et litt svekket mannskap, men med fantastiske spillere som kommer fra benken. Nå skal det sies, at dommeren mer enn gjorde opp for feilene i første omgang mot Man Utd, kanskje også fordel Man Utd sett under 1. Veldig tvilsomme situasjoner som fører til frispark og straffe som gikk i mål og Vidic gjorde egentlig det meste for å bli utvist, uten å bli det.

Det tar uansett ikke fra Man Utd seieren, for de hadde 7/10 ganger klart å snu denne kampen i andre omgang, uansett hvordan dommer hadde opptredd. Er ganske så sjalu på at dere stiller med Chicharito, Berbatov og Nani på benken. Nå er det uansett ikke de det blir snakk om i media, men Wayne Rooney... Må advare om litt bitterhet her i det neste avsnitt eller to.

Selv om jeg alltid har mislikt han, hadde jeg alltid respekt for Wayne Rooney, inntil i år med skandalene rundt han. Fy faen så langt nedi halsen jeg har fått han nå. Legger ikke skjul på at det er mye sjalusi på hvor god han er som gjør det, men han gjør en fantastisk jobb med å styrke mitt hat for han. Måten han feirer målet med å stå og prate drit til alle andre i kameraet er så sykt stygt. Nå har sesongen hans tatt seg opp, men vil fortsatt ikke definere den som god. Han har vært under pari i år, og har rightfully so, fått en god del kritikk, spesielt i sammenheng med dritten han holder på med utenfor banen.

Men så klart får en såpass profilert spiller også ekstra skryt når han gjør positive ting. La det være sagt, prestasjonene på 2-1 og 2-2 er topp klasse, for han er en fantastisk spiller. Men i første og deler av andre, bidrar han null med banespill, og mister ballen gang på gang. Toppen av kransekaka blir det da, når det er han som avgjør matchen og får alt skrytet jeg hater han ekstra for.

Det ble mye hat på Rooney der, men klarer ikke annet når jeg sammenligner han med f.eks Berbatov. Herregud for en magiker han er. By far spilleren jeg liker mest på Man Utd, og jeg synes han fortjener bedre enn å sitte på benken kamp etter kamp, selv i kamp med Rooney og Hernandez.

Alt i alt. Jævlig langt nede, småsint og frykter at denne kampen kommer til å bite meg i ræva dersom vi rykker ned i år. That said, gratulerer med velfortjent seier, og da mener jeg ikke bare i kampen, men i Premier League også. Dere er Englands og kanskje verdens beste lag, og med noen storkjøp i sommer(Bastos, Sneijder etc.) så kommer dere til å dominere enda mer i årene som kommer. Verdens største og mest tradisjonsrike klubb fortjener all mulig hyllest, men sørg nå for all del for, at ikke Wayne Rooney blir en legende i den.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Var deilig med Unitedseier i dag, enkelt og greit fordi jeg ikke har noe til overs for David Sullivan og David Gold. La West Ham rykke ned hver eneste sesong så lenge de to gutta sitter og bestemmer!

Ellers er West Ham en flott klubb som hører hjemme i PL.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Godt å lese at flere tror som meg, at West Ham har nok kvalitet inne til å holde seg og kanskje utfordre litt mer oppover neste år.

For å ta West Ham litt da, som jeg ikke gjorde særlig i mitt forrige innlegg, så er det en godkjent kamp fra vår side. Høye ferdigheter(Hitz pasning og Cole dribling) skaffer oss 2 straffer, og vi skaffer en herlig ledelse på 2-0 etter 25 minutter. Derfra og ut, er det ikke annet å gjøre, enn å satse på kontringer og prøve å holde nullen defensivt. Vi er et bedre lag enn det vi får vist, men selvsagt kan vi ikke bedrive vårt vanligvis flotte spill resten av kampen.

Det kunne gått veldig mye bedre, men de gir alt de har, og da kan jeg egentlig ikke be om særlig mer. Det blir bare for mye, når man møter så mange klassespillere i andre omgang. Nå var ikke dette en make or break match for oss, og jeg hadde vært greit fornøyd med uavgjort, selv til pause, men det gikk ikke veien for oss hele veien idag. Tapte midtbanekrigen etter pause, og Parker hadde ikke dagen, som er forstålig etter 2 landskamper og skader både her og der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...