Medlem-205774 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gibson burde skyte mindre, Valencia burde skyte mer.... Jobbe litt mindre, tjene litt mer. http://www.youtube.com/watch?v=dpyiBDCPjZY Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Yeay vi ligger under 2-0 mot et lag som ikke har en eneste målsjangse... WORD. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Fy faen... Skjelver fortsatt, dette er ikke ferdig. Den tidlige ledelsen vår, gjør jo klart om på kampbildet, hadde ikke vært så enveiskjørt som det har vært, med uendelige cornere, dersom det hadde stått uavgjort tror jeg. Vi er heldig med dommer her. Den andre straffen er utenfor, og Hitz unngikk et soleklart gult tidligere i kampen. Synes gult på Vidic var greit med tanke på hvor langt unna ballen var Ba, og synes ikke ballen opp i overarm/skulder på Upson skal dømmes på heller, siden armen er naturlig og kommer fra ingenting. Mye marginer, hardt arbeid og ikke minst et fantastisk deilig resultat! Flere på benken til Man Utd som kan endre det dog, men stalltipset mitt er 2-1 fra Chicha og så 3-1 fra Keane. 3 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vi spiller faktisk ganske bra, men marginene og kløning ødelegger. Ikke vits å skylde på dommeren heller, ser du samme kamp som oss andre? spiller bra?? nei vettuhva! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 United tar jo dette i andre omgang. Kampen ender 2-3. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Drømmer om Baines til sommeren, synd at ingenting tyder på at det vil skje. Men det irriterer meg litt da det kunne løftet oss på så mange måter. Bedre defensivt på venstrebacken, bedre offensivt på venstrebacken, gode cornere og frispark, noe vi sårt trenger. Brite er han også. Ellers synes jeg vi ser relativt bra ut offensivt, og vi skaper klart mest. Uheldige at vi ligger under med tanke på sjanser og spill. Defensivt er vi utypisk svake. Skjønner ikke hvorfor vi setter linja så forbanna høyt? Vidic gjør en dårlig omgang for første gang på en lang stund. [edit]Og +1 til Maefteda for et ærlig innlegg. Endret 2. april 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) To soleklare forseelser, den ene er på streken. Likevel 50-50 om han dømmer straffe eller ikke. Hadde Vidic fått rødt ville det vært helt latterlig, PIG ville vært på ballen lenge før Ba. Dommeren har gjort alt rett i mine øyne, West ham har ikke et skudd på mål, likevel leder de. Uflaks og en ræva lagoppstilling tørrpuler oss, samt en Evra som leker Cecilie Leganger. To spisser, er det så mye å be om Sir Alex? Jeg lurer egentlig på hva han tenkte når han sendte dette laget ut, mål per kamp ratio per spiller er jo grusom. Park er vel kanskje den med flest mål per kamp denne sesongen der ute. Endret 2. april 2011 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fy faen... Skjelver fortsatt, dette er ikke ferdig. Den tidlige ledelsen vår, gjør jo klart om på kampbildet, hadde ikke vært så enveiskjørt som det har vært, med uendelige cornere, dersom det hadde stått uavgjort tror jeg. Vi er heldig med dommer her. Den andre straffen er utenfor, og Hitz unngikk et soleklart gult tidligere i kampen. Synes gult på Vidic var greit med tanke på hvor langt unna ballen var Ba, og synes ikke ballen opp i overarm/skulder på Upson skal dømmes på heller, siden armen er naturlig og kommer fra ingenting. Stort pluss til deg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Forresten... Pasningen til Hitz før straffen som ga 1-0 Holyshitorgasm Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det er litt ironisk at de som synes offensiv fotball er viktigere enn resultatet klager på denne omgangen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Enig med Hyrlen her. Trodde straffen var utenfor, men ser ut som den er innenfor når jeg ser den igjen nå. Uansett går det så fort at det er vanskelig for dommeren, greit dømt. Den første straffen er selvfølgelig helt korrekt. Og Vidic skal ikka ha noe mer enn gult for det han gjør. Hadde vært rødt om det var en klar målsjanse, men PIG har kontroll på den ballen lenge før WH-spilleren ville vært i nærheten. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Når eg skriv at PIG truleg ville nådd ballen så er det dermed ikkje sagt at han hadde gjort det. Vidic starter holdinga ganske mykje før Demba Ba går i bakken, og eg må vell seia at eg er av den oppfatninga av at Demba Ba hadde nådd ballen før PIG. Det at eg vurderer at Demba Ba ville ha nådd ballen medfører følgjeleg at Vidic skal ha raudt kort. Dommaren vurderer situasjonen annleis, og gir rett i og gi gult dersom han vurderer at PIG hadde nådd ballen først (noko eg er usamd i). Man skal være relativt sikker på at Cole når ballen før PIG for å gi rødt kort. Forresten, truleg = sannsynligvis. Hvis PIG sannsynligvis når ballen først tror man at det er PIG som kommer først til ballen, ikke Cole. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vi spiller faktisk ganske bra, men marginene og kløning ødelegger. Ikke vits å skylde på dommeren heller, ser du samme kamp som oss andre? spiller bra?? nei vettuhva! Helt enig med The Hoff. West Ham har ingenting å stille opp med spillemessig, og vi burde ha scoret minst 2 basert på antall sjanser og overlegenhet i banespillet. 10-0(?) i cornere sier sitt. Imponert over Valencia i dag, han har en egen evne til å klare å få slått inn ballen uansett hvor mange spillere han har rundt seg. Umulig å se at den mannen har vært langtidsskadet. Sluttresultat? 2-4. Opphentingen starter før det er spilt fem minutter av andre omgang. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Slik jeg ser det skjer "sparket" til Vidic Cole på utsiden, men foten blir dratt innfor når han treffer og han skal sette ned foten igjen. Tror nok Vidic var ganske konsekvent når han gikk for å takle, og at han såg selv at det var utfor. Uansett, nå er det snart ny omgang og nye muligheter! Trenger noen offensive bytter, så kan dette bli veldig veldig spennende! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Håper Berba kommer inn sammen med Chicho også får vi en reprise av kampen mot Blackpool. Da skal jeg sitte naken i hagen i en time ute i regnet. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 WTF, giggs og fabio på hver sin back. Her snakker vi defensiv styrke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Merkelig at ikke Berba sendes innpå i stedet. Han har vel ikke spilt landskamper Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Når eg skriv at PIG truleg ville nådd ballen så er det dermed ikkje sagt at han hadde gjort det. Vidic starter holdinga ganske mykje før Demba Ba går i bakken, og eg må vell seia at eg er av den oppfatninga av at Demba Ba hadde nådd ballen før PIG. Det at eg vurderer at Demba Ba ville ha nådd ballen medfører følgjeleg at Vidic skal ha raudt kort. Dommaren vurderer situasjonen annleis, og gir rett i og gi gult dersom han vurderer at PIG hadde nådd ballen først (noko eg er usamd i). Man skal være relativt sikker på at Cole når ballen før PIG for å gi rødt kort. Forresten, truleg = sannsynligvis. Hvis PIG sannsynligvis når ballen først tror man at det er PIG som kommer først til ballen, ikke Cole. Ser eg var uklar i det første innlegget då det manglar at dommaren (truleg) vurderer at PIG hadde nådd ballen først. Eg vurderer det annleis, at Demba Ba hadde nådde ballen først. På den andre sida er eg glad for at det blei gult, og at me får fortsetje med 11 mann. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dæven, så fint det hadde vært! God start, Chicha kan snu dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå