Medlem-205774 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fin heading av WH-Neger'n der. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Tror faktisk ikke det er rødt. Ballen går inn til PIG. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 PIG hadde vell tatt den ja, greit gult... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Heier litt på straffe-hattrick av Noble. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Relativt klart raudt kort, men Vidic reddar seg nok på at PIG truleg ville nådd ballen først. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg synes det er riktig. Angripende spiller må ha en nogenlunde kontroll på ballen for at det er en opplagt målsjangse Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Men da er det ikke "relativt raudt kort" - lol. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Relativt klart raudt kort, men Vidic reddar seg nok på at PIG truleg ville nådd ballen først. Ergo ikke en klar målsjanse. Altså korrekt med gult og ikke rødt. Lenke til kommentar
thorjuice Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Frisparkskyttere er et stort savn Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 FAEN ER GIBSON SERIØS ELL? GREIER FAEN IKKE Å MOTTA EN FUCKINGS BALL PÅ ET FRISPARK? DU ER JO FAEN SÅ ELENDIG AT MORTEN BERRE VIRKER BEDRE ENN DEG. Ando, Berba og Chicha/Owen inn nå! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gibson burde skyte mindre, Valencia burde skyte mer.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vel. Vi gjør en god omgang og hadde fortjent å lede men det teller lite. Lenke til kommentar
thorjuice Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg skjønner ikke hvordan United er i toppen av PL. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Bra fremover nå. Garantert mål før pause Hva for noe? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fuck off Raste. Helt tåpelig å hakke på Gibson etter denne omgangen. Vi spiller faktisk ganske bra, men marginene og kløning ødelegger. Ikke vits å skylde på dommeren heller, den andre straffen er helt på grensen, umulig å se uten reprise. Jeg syntes umiddelbart at det så ut som en klar straffe. Uansett ræva av Vidic, som er heldig som ikke er utvist. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Relativt klart raudt kort, men Vidic reddar seg nok på at PIG truleg ville nådd ballen først. Hvordan kan det være relativt klart rødt kort hvis PIG sannsynligvis hadde nådd ballen først? Jeg synes det er riktig. Angripende spiller må ha en nogenlunde kontroll på ballen for at det er en opplagt målsjangse Angriperen trenger ikke ha noen form for kontroll på ballen. En slik regel ville ført til at det ville vært umulig å få rødt hvis man tar spilleren før han har nådd ballen. Mason har forresten lagt seg på en rar linje mtp gule kort. Både Vidic, Evra, Demba Ba og Hitzl slipper alle unna soleklare gule kort. Endret 2. april 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Yeay vi ligger under 2-0 mot et lag som ikke har en eneste målsjangse... 1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er det A-lagetvårt vi ser idag eller er det en kamp fra tippeligaen, har seriøst begynt å bli usikker, makan til totalt ubrukelig lagspill, Giggs Rooney Gibson Vidic å mye Evra, skremmende,jah... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Når eg skriv at PIG truleg ville nådd ballen så er det dermed ikkje sagt at han hadde gjort det. Vidic starter holdinga ganske mykje før Demba Ba går i bakken, og eg må vell seia at eg er av den oppfatninga av at Demba Ba hadde nådd ballen før PIG. Det at eg vurderer at Demba Ba ville ha nådd ballen medfører følgjeleg at Vidic skal ha raudt kort. Dommaren vurderer situasjonen annleis, og gir rett i og gi gult dersom han vurderer at PIG hadde nådd ballen først (noko eg er usamd i). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå