fjarle Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Galaxy Tab 10.1 blir tynnere enn iPad Les mer Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er det ikke Wifi utgaven som vil koste 499 og 599 for 16 GB og 32 GB? http://www.engadget.com/2011/03/22/samsung-galaxy-tab-8-9-and-10-1-get-some-competitive-price-tags/ " The WiFi version of the 10.1 will be up for grabs on June 8th in the US, and as you can see from that lovely chart above, the 16GB version is set at $499 and the 32GB at $599." Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nice! Kanskje det blir et brett på meg i år likevel. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nice! Kanskje det blir et brett på meg i år likevel. Samme Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hadde vært kjekt med en slik en mens man sitter i sofaen, men det er andre ting på prioriteringslista mi enn et nettbrett :> Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kjedelig at den kommer så seint. Jeg skal en tur til NYC i slutten av april, så det hadde vært perfekt om det kom en Honeycomb-pad på markedet før mai... Noen som veit om Asus har planer om å slippe Slider eller Transform før mai? Lenke til kommentar
oddi Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Herlig, endelig et nettbrett med skikkelig oppløsning. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 helt sykt hvor mye samsung faker apple om dagen ass, med både telefoner, laptopper og nettbrtt:P jaja, morro å tenke på at jobs antagelig sitter å koker XD Lenke til kommentar
Proson Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvordan skulle de ha laget denne annerledes da, laget den trekantet? Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Største tabben samsung gjør her: Lage sin egen UI. Tåpelig å ikke gi brukerene ren honeycomb ettersom den er svært optimalisert fra det jeg forstår. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Blir brett på meg også takk samsung Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 uracoin: du er passe idiot. Er jo faktisk ikke så veldig mange design man kan bruke som apellerer til et stort antall mennesker på en gang. Lenke til kommentar
theozH Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fyfaen hvor sykt!! Denne får iPad(2) til å se forferdelig ut (som den også gjør)!! Android i tillegg, kan d bli bedre? 1 Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 De gir seg ikke før de blir så tynne at vi kutter oss på dem Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Haha 4-dante ja man vet aldri hva fremtiden viser Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 og denne går at se på divx og avi med uten at konvertere film? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Apple spyr ut halvgode produkter til sektmedlemmene sine, og så kommer Samsung med ett tilsvarende produkt bare så jævla mye mer gjennomført (Har vi sett dette før ) Lenke til kommentar
turbogunnar Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) slettet Endret 25. mars 2011 av turbogunnar Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 uracoin: du er passe idiot. Er jo faktisk ikke så veldig mange design man kan bruke som apellerer til et stort antall mennesker på en gang. hva har dette med samsungs herming å gjøre? og jeg referete ikke til designet på samsungs nye "ipad" en ser en gjennomgående etterligninger hos samsung i flere segmenter. først deres galaxy s, som har nesten like menyer, og nesten den samme formen som iphone hadde frem til iphone 4 så har de kommet med en "macbook air" i 13, og snart 11". innebyggd ssd, tynn som fy, og ellers samme greia som macbook air. de kom så på utstillingmesse for få måneder siden med en ny tab til svimlende summer, apple lansere i ettertid sin ipad 2, og samsung lager dermed en tynnere tablet. hvordan jeg er "idiot" for å påpeke dette som herming forstår ikke jeg, men for all del. det kan jo være alt er tilfeldigheter, og jeg er helt på bærtur Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 uracoin: du er passe idiot. Er jo faktisk ikke så veldig mange design man kan bruke som apellerer til et stort antall mennesker på en gang. hva har dette med samsungs herming å gjøre? og jeg referete ikke til designet på samsungs nye "ipad" en ser en gjennomgående etterligninger hos samsung i flere segmenter. først deres galaxy s, som har nesten like menyer, og nesten den samme formen som iphone hadde frem til iphone 4 så har de kommet med en "macbook air" i 13, og snart 11". innebyggd ssd, tynn som fy, og ellers samme greia som macbook air. de kom så på utstillingmesse for få måneder siden med en ny tab til svimlende summer, apple lansere i ettertid sin ipad 2, og samsung lager dermed en tynnere tablet. hvordan jeg er "idiot" for å påpeke dette som herming forstår ikke jeg, men for all del. det kan jo være alt er tilfeldigheter, og jeg er helt på bærtur Ta f.eks. Macbook Air; de måtte konkurrere. De kan jo ikke la apple få hele markedet blant de små maskinene. Derfor hermer de på størrelse, wow!!!! :ph34r: :ph34r: :ph34r: Ipad: Apple lanserer en kjappere og tynnere ipad, som da er attraktiv. Samsung må da oppgradere sin tablet for å kunne være konkurransedyktig. Hørte også mye dritt om samsungs første tablet, så kan hende det var på tide med en ny modell uansett.. Altså, handler om konkurranse i div. segmenter. Har ikke stort med herming å gjøre, men konkurransen om å skaffe størst markedsandeler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg