Bruker-104685 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Tror dette summerer det hele opp: http://www.lensoftruth.com/head2head/head2head-killzone-3-vs-crysis-2-analysis/2/ "Conclusion: Although Crysis 2 looks fantastic on both the Xbox 360 and PlayStation 3, the graphics crown still belongs to Guerrilla’s Killzone 3. Not only does Killzone 3 look graphically better, the performance its more stable throughout. That being said, with serious graphical contenders on the horizon such as Battlefield 3 and RAGE, how long can Killzone 3 hold on to the title? We’ll just have to wait and see! Note: a verdict was not given considering the major differences between developers and graphics engines, and our staff choices only reflect our personal preferences." IGN hadde sin preferanse, Lens Of Truth hadde sin. 1-1 er scoren da siden denne tråden handla om IGN syntes Crysis 2 på 360 er best looking game. Alt faller ned på preferanser. Men skytefølelsen har jeg "min mening" som helstøpt rettet mot KZ3 . Bare snøbanen alene i Killzone 3 slår Crysis 2 på konsoller, skulle hatt en skikkelig HD kamera eller HD-capturecard så jeg kunne vist hva jeg mener Endret 8. april 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nå har jeg ikke fått spilt det enda, faktisk, har ikke hatt tid til å spille på en stund, men så litt på GameTrailers.coms Invisible Walls her, episode 152 for å være korrekt, hvor de tok for seg Crysis 2 i starten. Der ble dette nevnt, og gjengen lo faktisk. De mente ikke bare at det var spill på PS3 med bedre grafikk, de mente sågar at Crysis 2 ikke engang var det peneste spillet på 360. Så jeg tar nok IGN's utsagn med en klype med salt frem til jeg får spilt det selv. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nå er strengt tatt ikke IGN alene om å hause opp grafikken til Crysis 2. Det var for øvrig bare Shane som mente at det fantes andre 360-spill som så bedre ut, og det blir litt overdrevent å si at "gjengen lo" når det bare var en person som gjorde det. For alt vi vet kan det hende han lo av kommentarene til Shane. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har ikke testet spillet selv enda, og vil heller gjøre opp min egen mening, men har mine tvil, spesielt etter diverse bilder jeg har sett. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er forskjellige meninger om hvor bra Crysis 2 ser ut, men meningen med denne tråden var vel å begrave en gang for alle påstanden om at PS3 er mye sterkere enn 360 - det er den definitivt ikke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Jeg kjøpte Crysis 2 til PS3 i dag, og ærlig talt er jeg ikke noe særlig imponert. Grafikken er grei nok, men ikke akkurat på topp. Introen var bra laget, men etter det gikk det over til grå gater, grå bygninger og grå hindringer. Ganskje kjedelige saker, med andre ord. Og selv om de sier det er New York kunne det strengt tatt ha foregått hvor som helst. Alt vi gjør er å gå gjennom tomme korridorer forkledd somåpne gater. Fiendene er ikke akkurat på topp de heller, og våpnene virker uinspirerte. Det verste er den forbanna "Cloak engaged" hver bidige gang jeg slår på cloak. Noe som er svært ofte, siden den bare varer ti, femten sekunder før jeg må ladde om igjen. Noe som tar tre, fire sekunder, så tenk selv. Det ble litt bedre da jeg fikk Armor Mode i tillegg og fikk litt variasjon, men likeve. Og hva er greia med å ikke bevege våpnet i det hele tatt? Selv fyren i Doom 1 bevegde jo våpnene når han gikk, og haglen i Doom 1 er episk. Ikke at jeg sier Crysis 2 er et dårlig spill, men jeg ble skuffet. Og jeg likte ikke Crysis 1 engang, så det sier jo litt. Hadde ikke store forhåpninger til Crysis 2 akkurat. Endret 15. april 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Crysis 2 (...) grå, grå og grå. dette er grunnen til at jeg er totalt uinteressert i dette spillet Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Kan bare uttale meg om PS3-versjonen av Crysis 2(demoen), og den må jeg si skuffet veldig. Enormt mye blur og uskarphet. Når ikke Killzone 3 til knærne engang. Kan ikke uttale meg om 360-versjonen da jeg ikke har sett den kjøre, men hvis analysen til LoS er noe å dømme etter er Killzone 3 fortsatt best. Men dette blir jo som mange har poengtert noe subjektivt. Og når det gjelder Crysis 2 PC, skuffet ikke den versjonen veldig? Dårligere grafikk enn Crysis 1 mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 I fare for å komme med et sleivspark her så er det fristene å si at Gears of war 2 ser bedre ut enn crysis 2 på 360. Anyhow, personlig er jeg mer imponert over killzone 3 hva grafikk angår. Og forsåvidt underholdningsverdi. (veldig subjektivt). Er snart ferdig med crysis 2, men er redd for at det blir plassert på hylla etter det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 På den annen side er Crysis 2 det nærmeste jeg har vært et Predator-spill på lenge, og det teller jo en del. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 I fare for å komme med et sleivspark her så er det fristene å si at Gears of war 2 ser bedre ut enn crysis 2 på 360. Anyhow, personlig er jeg mer imponert over killzone 3 hva grafikk angår. Og forsåvidt underholdningsverdi. (veldig subjektivt). Er snart ferdig med crysis 2, men er redd for at det blir plassert på hylla etter det. Av spillene som underholdt meg mest på Xbox og som jeg har spillt så er Gow 2 over Crysis 2. Greit nok C2 ser pent ut (langt bedre gfx) , det fungerer bra (har ikke fått spillt mp enda sukk ) men det er utrolig "mainstream" av en eller annen grunn. Faktisk så er hele Aliens invasionen kjip da man ikke får sett så veldig mye mer til Aliensen enn det ytre delet av skrogene på skipene deres ( tenker på de digre strukturene som feks i C1). Jeg fikk heller aldri en sånn følelse av at jeg virkelig ønsket å berge byen spillet fåregår i og ble svært likegyldig til beboerne der som rett og slett oppførte seg som stillestående amøber. Må si jeg er helt utrolig skuffa over hvor dårlig C2 faktisk er på både PC og Xbox / Ps3 rent spillmessig (joda, til tider er det bra) , må si jeg hadde enorme forventninger men her har Crytek rett og slett gjort en forbanna dårlig jobb i forhold til potensialet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen som kan si noe om PC versjonen sin multiplayer, hvordan er det med lagg for eksempel. Hitmarker på Xbox 360 er ganske ujevn. Noen kamper trenger du nesten ikke å treffe folk for at de før men noen ganger på du skyte flere clips på fienden... Ofte hele servern har 1 ping. Har 5100 kills, sjelden eg har spilt en kveld med bare god ping. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Brukbar liste fra GameReactor: De 10 peneste konsollspillene Crysis 2 kommer på fjerdeplass, danker ut Killzone 2 men må se seg slått av Uncharted 2, Kz3 og GoW3. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ikke noe Super Mario Galaxy? Selv om det "bare" er på Wii savnet jeg det på listen. De andre er mistenkelig like hypen de fikk eller har. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ikke noe Super Mario Galaxy? Selv om det "bare" er på Wii savnet jeg det på listen. De andre er mistenkelig like hypen de fikk eller har. For meg har nå ikke Gamereactor så veldig mye troverdighet da , greit nok for litt basis informasjon om spill etc , men utover det så greier ikke jeg å ta den lista seriøst. Greit nok at det finnes gode Ps3 spill rent visuelt , men jeg synnes topdelen var litt "for" dominert av Ps3 spill der , men om dette er gjort med vilje eller ei er nok ganske så håpløst å si. Mangler en del gode spill som feks Vikingkylling påpeker. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Brukbar liste fra GameReactor: De 10 peneste konsollspillene Crysis 2 kommer på fjerdeplass, danker ut Killzone 2 men må se seg slått av Uncharted 2, Kz3 og GoW3. Akkurat hva er det som gjør denne listen "brukbar" annet enn at den passer med PS3 fanboys sine ønsker? 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Brukbar liste fra GameReactor: De 10 peneste konsollspillene Crysis 2 kommer på fjerdeplass, danker ut Killzone 2 men må se seg slått av Uncharted 2, Kz3 og GoW3. Akkurat hva er det som gjør denne listen "brukbar" annet enn at den passer med PS3 fanboys sine ønsker? Samme som 360 fansen sa at IGN sin mening er "brukbar osv", begge sidene av 360/PS3 er like galne. Personlig så er de spillene som GR lista opp treffer riktig for min del. Har ikke mista haka mi på 360en siden Gears 1, jo faktisk litt Kinectimals og da sier det vel sitt..... Gears Of War 1 og Kinectimals er mine grafikkonger på 360 . Men de to er ikke i nærheten av UC2, GoW III og KZ3 (personlig mening viss jeg har lov til å ha en) Endret 16. april 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Du vet du får lov av meg til å ha en personlig mening Itoman Jeg mener bare at det at IGN og flere andre kan utrope Crysis 2 på 360 som det beste grafiske konsollspillet til nå, viser at 360 og PS3 er mye jevnere i kraft enn det mange PS3-fans har hevdet i årevis (ikke nødvendigvis deg). Selv er jeg ikke noen spesiell 360-fan (har ikke hatt 360 på snart et år, selv om jeg har planer om å skaffe en igjen snart), men jeg irriterer meg over kommentarer som bare baserer seg på hvilken konsoll man foretrekker, og derfor synes jeg dette er interessante informasjoner. Det betyr selvsagt ikke at det ikke er fult mulig at Uncharted 2, Killzone 3 eller hva det måtte være fremdeles er det spillet som ser best ut, bare at forskjellen mellom de to konsollene faktisk er såpass liten at det generelt sett ikke gir mening å si at den ene er kraftigere enn den andre. Hvilke spill vi personlig synes ser best ut endrer ikke det. Personlig synes jeg forøvrig Uncharted 2 ser best ut, men det skyldes nok i stor grad at jeg er glad i at de bruker litt mer farger der enn det som er vanlig i de andre storspillene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Skulle hatt med Kirby's Epic Yarn. Bra grafikk er ikke bare HD, lyssetting og ditten og datten. Eller no, det er også ditten og datten. Ser grompent ut! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Du vet du får lov av meg til å ha en personlig mening Itoman Jeg mener bare at det at IGN og flere andre kan utrope Crysis 2 på 360 som det beste grafiske konsollspillet til nå, viser at 360 og PS3 er mye jevnere i kraft enn det mange PS3-fans har hevdet i årevis (ikke nødvendigvis deg). Selv er jeg ikke noen spesiell 360-fan (har ikke hatt 360 på snart et år, selv om jeg har planer om å skaffe en igjen snart), men jeg irriterer meg over kommentarer som bare baserer seg på hvilken konsoll man foretrekker, og derfor synes jeg dette er interessante informasjoner. Det betyr selvsagt ikke at det ikke er fult mulig at Uncharted 2, Killzone 3 eller hva det måtte være fremdeles er det spillet som ser best ut, bare at forskjellen mellom de to konsollene faktisk er såpass liten at det generelt sett ikke gir mening å si at den ene er kraftigere enn den andre. Hvilke spill vi personlig synes ser best ut endrer ikke det. Personlig synes jeg forøvrig Uncharted 2 ser best ut, men det skyldes nok i stor grad at jeg er glad i at de bruker litt mer farger der enn det som er vanlig i de andre storspillene. Meg og personlig er UC2 det flotteste jeg har sett på dagens eksklusive spill på konsoller. Og det beste spillet jeg har spilt siden jeg ble en hardcoregamer for 19 år siden! Crysis 2 var helt greit når jeg spilte det på 360en, mens PC versjonen tok virkelig pusten fra meg når det gjaldt flyt. 60 FPS hele tiden!! Er enig i vikingkylling sitt innlegg angående Super Mario Galaxy 1/2. Galaxy 2 er for min del det flotteste Wii spillet til nå! Fargerikt, ååå skulle hatt noe ekstra oppløsning så det hadde blitt enda penere en noen gang før! Kirby og har en veldig spesiell artstyle som har frelst meg fra dag 1. Endret 17. april 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå