Gå til innhold

"Crysis 2 X360 - Best looking console game to date" - IGN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om forskjellene er så små at de ikke har noe å si blir vel opp til hver enkelt å bedømme? At IGN mener Crysis 2 til Xbox 360 er det beste grafiske spillet til konsoll er nå litt stas, etter alt maset vi har hørt om at "Playstation er den eneste som kan levere grafikk ala Uncharted 2 osv.". Nå har jeg ikke spilt Crysis 2 enda, men hvis IGN mener det er den beste grafikken de har sett på et konsoll-spill så trenger ikke sony-fanboysa komme med det argumentet lenger. Nå vet vi at Xbox 360 kan levere "uncharted 2-grafikk" bare noen utviklere gidder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

IGN mener Crysis 2 til Xbox 360 er det beste grafiske spillet til konsoll er nå litt stas, etter alt maset vi har hørt om at "Playstation er den eneste som kan levere grafikk ala Uncharted 2 osv.". Nå har jeg ikke spilt Crysis 2 enda, men hvis IGN mener det er den beste grafikken de har sett på et konsoll-spill så trenger ikke sony-fanboysa komme med det argumentet lenger. Nå vet vi at Xbox 360 kan levere "uncharted 2-grafikk" bare noen utviklere gidder.

Crysis2 har en blurry type grafikk som jeg ikke liker......værste eksemplet på blurry grafikk er for meg bil spillet GRID.

Smaken er som baken....den er delt men for meg personlig så har feks Uncharted2 mye bedre grafikk enn Crysis2......fordi den ikke er blurry/uskarp.

Andre mener sikkert motsatt og jeg har full respekt for det :)

Lenke til kommentar

Fikk Crysis i posten til Xbox 360 nå nettopp, selvsagt er konsollen min ødelagt. Eg får ny i løpet av helgen, kjøper egentlig dette for multiplayer... Blir aldri spilt Singelplayer her i huset lengre. Så får håpe Multiplayer er bra, spilte Betaen, likte den

Lenke til kommentar

En liten advarsel her i tråden nå :

Vi ønsker ikke en diskusjon her hvor vi stadig vekk må passe på at voksne debatanter ikke slenger dritt på hverandre hele tiden når man ikke er enige og kaller hverandre feks for Fanboys etc.
Det er langt bedre at vi kan bli enige om at vi er uenige enn at Moderatorer må ta affære og utestenge brukere eller gi advarsler for noe som er helt unødvendig.

Med andre ord så håper jeg at dem det gjelder går aktivt inn og moderer sine innlegg selv før den store slemme ulven kommer og gjør en slutt på moroa for dere.

-Veilder off

Personlig kan jeg ikke komme med en ordentlig og neutral vurdering av om X360 versjonen av Crysis 2 er det peneste grafiske spillet noensinne for en konsoll da jeg ikke eier en Xbox360 (har fått lånt en innimellom) og kun sitter på en PS3.
Uansett så spørs det om man legger godt merke til det mens man spiller PS3 versjonen og Xbox360 versjonen side by side.

Disse bildene viser noen forskjeller mellom versjonene : http://gamingbolt.co...p-hd-comparison Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Hvis dette stemmer er det en bagatell, men kjipt likevel. De som har muligheten kjøper vel det til PC uansett hvor det er billigere og bedre.

Så absolutt. PC stiller i en egen kategori, og vil ALLTID, uten unntak være overlegen utdaterte konsoller (Hardware messig).

Det er jo så selvsagt at det er egentlig ikke noen vits i å skrive det. Syns jeg ser det nevnt nesten daglig her og på gamer bl.a. Btw, X360 sitt grafikkort hadde faktisk unified shaders ett år før det kom til pc. (Men på rå kraft var vel pc-er overlegne allerede ved launch.)

Lenke til kommentar

Hvorfor, iToMaN synest du det er gale at et av de peneste spillene pr. Dags dato (Om ikke det peneste), for konsoll, er et X360 multiplatform spill, og ikke et eksklusivt spill?

Er det ikke bra at det "peneste" spillet også kommer til flere platformer, slik at flere får spilt det?

Det er vel ingen som har sagt at den videon beviser noe. Smak er rimelig subjektivt. Noen mener Crysis 2 er det peneste.. Andre mener Killzone 3.

Du var rimelig forutinntatt når du kom inn i denne tråden, og avføyde alt, med påstander om at "Crytek = Failed og IGNorant" samt at nærmest alt av PS3 eksklusive spill så bedre ut enn Crysis 2, uten at du engang hadde prøvd det.

Finnest det ikke engang mulighet for deg til å si at det er noe positivt med X360? Synest du virkelig PS3 er så overlegen på nærmest alle områder, at du kan avføye alt som heter X360, uten å engang ha prøvd det, før det kommer ut?

Endret av NinjaGaiden
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hos meg er det eksklusivene på mine konsoller som skal vise kraften, multiplatts har jeg pcen til. Fortsatt latterlig at multiplatt som viser livstegn i x360en. Ville sett sånn grafikk på x360 sine eksklusiver jeg. Tilnærmet PS3 grafikkonger som Gamereactor skrev i bladet dems at Rage må konkurere mot Crysis 2, Killzone 3 og Uncharted 2, de nevna ingen 360 eksklusiver som skal konkurere mot Rage. Har spilt Crysis 2 på 360, betaen der, og grafikken hadde ikke forandra seg nevneverdig til retail, så der sier du en stor feil angående meg. Hvorfor får jeg ikke lov å ha egne meninger uten å bli angrepet gang på gang?

Ingen kan forandre det jeg mener og leser om dagens konsoller og spill.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hos meg er det eksklusivene på mine konsoller som skal vise kraften, multiplatts har jeg pcen til. Fortsatt latterlig at multiplatt som viser livstegn i x360en. Ville sett sånn grafikk på x360 sine eksklusiver jeg. Tilnærmet PS3 grafikkonger som Gamereactor skrev i bladet dems at Rage må konkurere mot Crysis 2, Killzone 3 og Uncharted 2, de nevna ingen 360 eksklusiver som skal konkurere mot Rage.

Ingen kan forandre det jeg mener og leser om dagens konsoller og spill.

Men det spiller vel for pokker ingen rolle om spillet kommer på andre konsoller i tillegg. Om du savner "fantastisk" grafikk hos X360 eksklusive spill, så er det forsåvidt greit. Der er du ikke den eneste. Men det forandrer ikke det faktum at Crysis 2 ser fantastisk ut på X360, og er grafisk sett på nivå eller høyere enn PS3 sine eksklusive.

Burde du da heller ikke snu det på hodet, og heller kaste det over til PS3 eksklusive utviklere, og si:

"Jeg synest det er helt patetisk at PS3's eksklusive ikke er bedre enn et Xbox 360 multiplatform spill?"

Vedrørende det at ingen ting kan forandre hva du tror eller leser, så er vel egentlig ikke det så rart, når du går inn med et så snevert og selektivt syn, at du bombastisk hevder at :"Det er ikke mulig at et X360 spill ser bedre ut en mine PS3 spill. De er best, uansett.. IGNnorant er folk uten peiling og Crytek failet".. Uten å ha prøvd det engang.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...