Skavold Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Piggdekk avgift høres helt sprøtt ut.. Hvor langt nord må man komme for å slippe unna avgiften? Såvidt jeg vet er det bare Oslo og Bergen som har det. mener å huske at det er avgift i trondheim også :s Trondheim har også piggdekkavgift, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kunne ikke dy meg, så bytta felger på lørdag Bare la bilen stå om det er glatt. Bytta felger med medfølende sommerhjul* Var tidlig oppe på søndag, selvfølgelig hadde det kommet en centimeter og 2 med snø -_- Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Trondheim har også piggdekkavgift, ja. Sikker? http://www.trondheim.kommune.no/piggfritt Lenke til kommentar
Armador Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Bytta hjul på lørdag jeg, inga problem Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Bytter jeg til sommerdekk nå så er jeg dau i morgen . Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Teit tråd. Her er det fortsatt snøhelvete og null vår! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Trondheim har også piggdekkavgift, ja. Sikker? http://www.trondheim.kommune.no/piggfritt Linken fungerer ikke, dessverre, men det ser ut til at du har rett, ja. Til mitt forsvar så hadde jeg allerede rømt landet når de fjernet den. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jaja. Unnskyldninger, unnskyldninger. Har heldigvis ikke lagt om enda. Minus syv i dag tidlig og småglatt enkelte steder. Skal visst komme snø/sludd i morgen også. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 i nord norge skal det legges om 1 mai. så jeg blir ikke å legge om før 1 mai ^^ Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Fått på sommerhjulene nå, regner med at det ikke kommer mer snø i Oslo. Litt kjipt med alle hullene i veien nå dog. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Fått på sommerhjulene nå, regner med at det ikke kommer mer snø i Oslo. Litt kjipt med alle hullene i veien nå dog. og telehiv ; @ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har kjørt rundt med sommerdekk i snart 2 uker i Bergen. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hev på sommerhjulene forrige søndag. Bor i Oslo, og det har ikke vært noe stress å kjøre med sommerdekk i uka som har vært. 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Slang på sommerdekka etter at jeg måtte krangle en god del for å få av forhjula først. Aldri brukt så lang tid på å skifte hjul før, men nå ser det bra ut. Trenger bare en vask. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Kjørt på sommerdekk i over en uke. Digg! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Bytta til sommerhjul på lørdag. Om det mot formodning blir kaldt og glatt tar jeg bussen til jobb. Bruker ikke bilen så ofte uansett. Sykkelsesongen har startet. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 La om i forrige uke (tror det var torsdag) - endelig kvitt vinterfelgene og på med sommerfelgene! Bor i Trondheim. 2 Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg byttet for et par uker siden her i Trondheim og det ser ut til ha vært akkurat så tidlig som det har vært forsvarlig. Ser ingen grunn til å fortsatt ha på vinterdekkene med de temperaturene som er meldt framover, og når vi er kommet i mai skulle vel risikoen for betydelig nattefrost være så godt som null. Endret 14. april 2011 av kjaks Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bytta idag jeg.. Narvik, nordland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå