ScienceSucker Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei Jeg brukte selvsagt denne månedens slump med tulle-penger på ny cpu og gpu. Men det viser seg at stock kjøleren til amd'n prøver å skadet meg mentalt med bråket sitt. Hvilken vifte anbefaler du? Det er altså nevnt CPU, men den er på et Am2+ hovedkort med støtte for Am3 cpu. Jeg har sett litt på corsair H70, men den er så dyr. Dessuten koster den nesten like mye som cpu'n. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Thermalright ultra extreme er et godt valg men den koster nesten like mye når du har fått på vifter... noctua har også mange gode kjølere til en grei pris Lenke til kommentar
ScienceSucker Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Så en review på youtube. Jeg gikk for H70 anyway. Haha. Den er så nice. Lenke til kommentar
ScienceSucker Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Nå har jeg montert den. Det var ikke lite stress. Først tok radiatoren oppi PSU så jeg måtte lage nye hull. Så var det ikke plass til kjølehodet under viften på innsiden. Så den ene viften festet jeg på baksiden av maskinen i stedet. Måtte også fikse kabinettdøren, men til det brukte jeg vinkelsliper. Alt er på plass og fungerer. Idle 27c og load 45c. Med viftene på lavest hastighet. Jeg er så enormt fornøyd nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå