Bolivar Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Skrev min på rundt 100 ord jeg, på hver av dem. Lenke til kommentar
Third671 Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Du klarte sikkert å få med alt på de hundre ordene, jeg liker alltid å detaljere mye. Lenke til kommentar
kankanari Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Skal du gå media burde du holde deg i hovedstaden. Det er i Oslo alt skjer. Sån utenom skole tilbud. Undervisningen er ikke alt du burde se på Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Pffh, både Bergen og Trondheim er evig mye bedre studentbyer enn Oslo. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vil tro han tenker på jobber, og uten at jeg skal si noe for sikkert er det vel i hovedstaden det er størst mulighet for jobb innenfor media. Du har vel forresten studert i Oslo, Bergen og Trondheim siden du uttaler deg så bastant? Lenke til kommentar
kankanari Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Tenkte på jobber og nettverk ja Går du andre steder må du nesten tilbake til Oslo uansett, å da blir du veldig kasta ut i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå