ollye Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Herremin her var det mange uforståelige kategorier for en som ikke har store peilingen på data,, så jeg har heeeelt sikkert lagt denne tråden feil, men må jo spørre en plass. Jeg lurer på om det er mulig og gjennopprette slettet historikk på google chrome. Sønnen min har brukt dataen i noen timer, og ser at det ikke er noe logg mellom kl.11-15, så det har han nok slettet, er det mulig og få dette fram igjen for en som ikke er super datageni? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvorfor skal du ha igjen det for å sjekke hvor gammel han er? Hvor gammel er han forresten? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tror du sliter litt der, grunnen er at for å gjenopprette må du vite hvor og hvordan loggene lagres. Men jeg antar Chrome ligger på C stasjonen din, og det som slettes der har stor sjanse for å bli overskrevet av OSet når du bare bruker maskinen til vanlig siden Windows stadig herjer og styrer på disken. Lenke til kommentar
ollye Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Så det kan ikke gjenopprettes med andre ord? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Siker på at han brukte Chrome? Og hvorfor leser du loggene hans? Lenke til kommentar
ollye Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Er vel likegyldig hvorfor jeg vil se loggen hans, er jo ikke det jeg spør om. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Usikker på hvordan Chrome lagrer loggen, men er det i en databasefil så er nok denne overskrevet for lengst og umulig å gjenopprette. Skulle det av en eller annen grunn lagres som enkeltfiler (ser liten grunn til det) er det alltids en liten mulighet, men da må du vite hvor de lagres, oppbygningen av filnavnet og være heldig nok til at de ikke er blitt overskrevet. Med andre ord så nei, det er nok svært vanskelig å gjenopprette loggen. Chrome har dessuten en funksjon der man kan surfe uten at logg lagres i det hele tatt. Har poden oppdaget denne får du heller snakke med han enn å snoke i surfevanene hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå