Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er et langvarig forhold?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare påpeker at flertallet av trådene i denne kategorien handler om noe som har gått gale. Ikke hvor fantastisk ting er.

Edit: Enda et lykkelig par:

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Etter-foedsel-ventet-mishandling-1278204.html

Men det er da ganske betegnende generelt for forum uten at det har så mye å si? Hvis man har det dårlig så skriver man om det, da det generelt sett er i dårlige tider man trenger trøst, støtte, veiledning og eventuelt råd. Hvis alle skulle skrevet om hvor bra de har det så tror jeg faktisk forum hadde blitt litt kjedelige, og jeg tror ikke det hadde blitt så mye igjen å diskutere. Det vil nok heller så på skryt, og kanskje få motsatt effekt.

Selv om det skrives mye om ting som er dårlige, så tror jeg ærlig talt at veldig mange har det bra, det kommer bare ikke så tydelig frem.

Lenke til kommentar

Jeg skal dedikere livet mitt til vitenskap. Det eneste som har noen reell verdi.

For å dra dette litt lenger, hvorfor har vitenskap en reell verdi for deg?

Som pensum i exphil utdyper så føler jeg vitenskap gir meg litt mer trygghet enn mennesker. Tankegangen min er ikke så komplisert. Den innsatsen du gjør med studiene kan ikke plutselig endre verdi. Jeg er bare livredd for å bli såret som jeg ble. Tok nesten liv av meg. Det siste året drakk jeg altfor mye også, ryddet rommet til jul og fant litt for mange tomme flasker. Nå har jeg det bra og har sluttet med alkohol, alkohol er farlig. Jeg har hørt noe si at man skal drikke i medgang og ikke i motgang. Den burde jeg følge. Jeg beundrer dere som klarer å satse, bli såret å prøve igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...