burndrinker Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hver gang jeg logger inn med pcen min, så tar det veeeldig lang tid å loade verdenen. og når den er loada, kommer det sån at man kan place en blokk og den forsvinner og kommer tilbake av seg selv, tar også 1-2 min før det jeg sier kommer i chatten. Virker som om det kun er min pc dette gjelder, jeg prøvde en annen når jeg var på hytta, oppkoblet til samme nett. da var det 0 prob. Noen som vet hva som kan være galt? Takker for svar!! Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Har prøvd å reinstallere java og minecraft uten nytte. og det er helt ok på sp. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, du har en råtten 120kb linje, det er det som er problemet. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Nope... 7,5mbit/s. Skjønner ikke hva som er galt... Funka fint før, men nå er det bare helt f**a opp +Det funka fint med en annen pc på samme linja. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Mye hjelp her... Er det noen som vet hva jeg kan jøre? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Minceraft er dårlig koda, eg aner ikke om det finnes noen logg fil eller noe slikt for spillet. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Hmm. Kansje prøve recovery av pcen? Men hvordan tar man en recovrey uten CD-rom? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Minceraft er dårlig koda kodet i java, eg aner ikke om det finnes noen logg fil eller noe slikt for spillet. Rettet på feilen din. Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) prøv å sett Limit Framerate: ON under video settings. Endret 23. mars 2011 av Menphios Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Prøvd det... Startet å lagge noe extremt og det hjalp ikke Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Funka etter full recovery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå