eith Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei! Jeg har en stund tenkt å åpne en port på ruteren min så nedlasting av filer går fortere. Jeg har kommet så langt at jeg har skrevet inn Default Gataway Ip`en fra CMD via kommandoen ipconfig og har prøvd å logge meg inn. Men det har ikke vært så vellykket. Brukernavnet admin funker ikke og når jeg prøver å skrive det inn i brukernavn-feltet så kommer det et passord automatisk inn. jeg får rett og slett ikke logget inn. Hvordan får jeg logget inn?? jeg er takknemlig for all hjelp. Ha en god dag! Mvh Eirik. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ikke så vanskelig... http://www.google.no/search?q=Zyxel+P-2602HWT-F3 Lenke til kommentar
eith Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har sett på en god del av disse sidene tidligere i dag, og det står ikke hvorfor jeg ikke klarer å logge inn. Som sakt, Brukernavnet er "admin" og det skal ikke være noe passord. Men jeg får bare ERROR når jeg prøver å logge inn. Det er til og med mange av gangene det ikke skjer noe når jeg trykker på LOGIN... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Kan være noen som har lagt inn passord, i såfall resett routeren (pennespiss i lite hull bak i 10 sek). Alternativt kan det være nettleser som krøller til, kan lønne seg å bruke IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå