fantaorange50ore Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Velger å oppdatere dette innlegget. har lest en del intervjuer om utdanningen Fjell og Bergverksfaget. Der sto det at det var ganske vanskelig å skaffe seg læreplass, mann måtte ha gode karakterer. Hva vil det si, 4-5? Jeg tenkte de så på holdningene fraværet å gym karakteren, når jeg skulle bli lærling innenfor anleggsteknikk. Stemmer altså ikke det da? Noen som kan skrive konkrete gjøremål en tunnelarbeider driver med en vanlig arbeidsdag, så ville jeg satt stor pris på det!! Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Noen som veit noe? Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Står absolutt ingenting om lønnen til en tunnelarbeider eller gruvearbeider, på Internett. Har tidligere fått ett svar, på att lønnen er 600 000 - 800 000, men er dette før eller etter skatt? Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Ser på vilbi att det står fjell og bergverksfaget. Har det skiftet navn fra Tunnel og fjellarbeidsfaget til fjell og bergverksfaget? Eller eksisterer ikke denne linjen lenger???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå