MartinF Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei, jeg har i en god stund brukt Ludo som operatør nå, og da med deres Terningkast 6-abonnement som inntil nå har vært helt gratis (opp til 185,- eller hva det nå er). Det har funket greit for min del som ikke har et veldig voldsomt stort forbruk. Nå har Ludo satt opp prisen på dette abonnementet til 59,- per måned, og da blir det nok så jeg tar å byttet abonnement. Nå i mai og juni så reiser jeg til USA og blir borte i et par mnd. så jeg ser for meg først å bare gjøre det enkelt å velge et abonnement hos Ludo uten månedspris og deretter gå over til et abonnement mer tilpasset mitt forbruk når jeg kommer hjem igjen. Det jeg har sett har blitt rimelig populært, er disse 199,- pr. måned og få 500 ringeminutter, SMS og data, men hvilket operatør har den beste dealen? LUDO Rød medium One Call Folkepakka Tele2 Fastpris 199 Noen her som har noen tanker rundt dette? Jeg er som sagt kunde hos LUDO Mobil allerede, og har ikke noe imot å bli værende hos de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå