halaa Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Hei folkens Lurer på om noen kan hjelpe meg med råd og tips å finne ut hvorfor det ikke kommer noe spylevæske på frontruten. tanken er full og ser ikke ut om det er fryset hellr, men spruter ikke noe spylevæske på frontruten. bilen er en primera 98 1,6 hjertlig takker på forhånd Endret 22. mars 2011 av halaa Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hør om du kan høre pumpa gå som en lav summing når spyling aktiveres. Hvis ikke så sjekk at sikring fungerer. Noen biler har også to tanker, en til frontrute og en til bak feks. Lenke til kommentar
halaa Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Så litt nærmere på den i kveld, litt usikker om pumpa går, hørte ikke mye jeg. men fant ut at det er enten sprekk eller hull i tanken, lekker litt når jeg toppfyller tanken. kan det være på grunn av sprekk/hull i tanken som den ikke spruter på frontruten eller? og hvordan kan man eventuelt tette/fikse hull eller sprekk i tanken? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Kan sitte et lite filter et sted på slangen mellom tank -dyser som er tett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå