<BøNilzen> Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Ryddet opp i pcen min i dag, sorterte ledningene, tørket bort overflødig kjølepasta o.s.v. Da jeg startet pcen igjen kom den inn i Windows, men klikket etter et par sekunder. Etter det kommer den til bootingen, men så blir skjermen svart. Er d windows som har klikket eller? Var litt ustabilt fra før.... Tenkte bare jeg ville høre hva dere mener før jeg legger inn XP på nytt....... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 altså, etter den MEGET utdypende forklaringen der så er jo svaret åpenbart: CA 1000! Forklar litt bedre og evt dypere før du ber om hjelp a, vi kan ikke gjøre noenting med en svart skjerm... for alt vi veit kan det jo være en løs kabel.... Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Alt er koblet riktig til slik som det var før. Den finner harddisken og alt annet, og det stygge boote-pipet kommer slik som det pleier før Windows begynner å laste... Og det høres ut som at pc'en jobber videre, men skjermen blir helt svart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå