-Smurfine Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei, tenkte å kjøpe et nytt kamera til mamma. Et såkalt "tantekamera" som jeg så dere så fint kalte det et annet sted, hehe Jeg har så langt sett på Samsung PL90 og Panasonic Lumix FS10 (heller nok mest mot dette da jeg hadde et Lumix kamera selv før og var fornøyd med det). Canon Ixus 130 virket ok, men tror ikke touchscreen er helt tingen for henne. Hvilket av disse burde jeg velge, evt noen andre? Jeg er på jakt etter et kamera som ikke koster mer enn 1000 kr, og som er relativt brukervennlig. Det viktigste for mamma er å ha et ok kamera som tar greie bilder hun kan putte inn i album. Hun tar mest bilder på ferier, samt i familieselskaper osv. På forhånd takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Lumix kameraene får veldig bra kritikk så du får nok ikke gjort noe feil ved å velge et av dem. Det eneste jeg vet som de ikke er best på er bilder i svakt lys. Fujifilm har vel hatt de beste kameraene til slike forhold etter det jeg veit. Lenke til kommentar
-Smurfine Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Lumix kameraene får veldig bra kritikk så du får nok ikke gjort noe feil ved å velge et av dem. Det eneste jeg vet som de ikke er best på er bilder i svakt lys. Fujifilm har vel hatt de beste kameraene til slike forhold etter det jeg veit. Ok takk for svar. Da tipper jeg vi går for Lumix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå