Gå til innhold

På utsikt etter ny mp3/mp4 spiller

Anbefalte innlegg

Har per i dag Sony x1050 som er faktisk er ganske fornøyd med med tanke på batteri, lyden og størrelsen. Som en gadget-freak vil jeg alltid ha nye ting. Leste for en stund siden om en Philips spiller GoGear Muse eller noe sånt, etter det har jeg ikke hørt noe mer om den. Skal prøve å utfylle Mp3-malen så godt jeg kan...

Lydkvalitet

- Pga at den de sony in-ear har støyredusering, så bruker jeg de ganske ofte. Ellers har jeg Beats Pro, mdr-v700 som jeg i blant bruker.

Spillerinfo:

-Helst mer enn 16GB

-Batteritid? Mer enn 10 timer

-bruksområde. Meste parten av tida går til når jeg skal ta transport til jobb, blir en del når jeg skal sove. selvsagt til fly, tog reiser. Tror jeg kjøper en liten mp3 spiller ved siden til bruk av trening.

-Skjermstørrelse, Under 4 tommer tror jeg skal duge, er kjekt å se hvilken sanger man skal velge og sånt. Med tanke på jeg alltid har med laptop på lange reiser, så trenger jeg ikke fx 5" for å se på videoer

-Lydformater. Her er jeg ganske grønn. Så jeg sier bare MP3

-Video? Det er ikke så viktig da det er lyd det handler om. Kan ikke huske jeg har brukt video på mp3 spiller før, så igjen... har nesten alltid med laptop på lange turer, så film, video og klipp ser der. Har testet en serie på min Sony x1050, det funker, men ikke akkurat MUST

-Tilkoblingstype og software? Nå har jeg ikke MAC, men hvem vet om jeg en gang i fremtiden skaffer meg en MAC? software vil jeg helst unngå MUST have program for å overføre sanger, drag-n-drop hadde vært det beste.

Tilkoblingsmuigheter er jeg veldig obs på, vil ha BT og Wifi om det er b eller g spiller ingen rolle

-Tilbehør? Tja... ikke noe særlig her.

-Brukervennlighet? Bruker stort sett engelsk på alle gadgets, lommevennlig hadde vært det beste, men som regel holder jeg dem i hånda, bytter sang ganske ofte

-Touchskjerm? både touch og knapper funker. men ser

-Radio? tja... vært kjekt å ha, men heller ikke MUST. Greit å få med seg VM og sånt over radio når man ikke har nett foran seg.

-wifi? Jaha? Trodde så lenge man koblet seg til wifi så kunne man surfe, men da lærte jeg noe nytt. vil ha wifi da det er sanger jeg ikke finner eller har på mp3. men hvis det fins mp3 spiller med wifi som lar deg surfe, så hadde det vært pluss

-Vil ikke gå for iPod

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...