EinarEriksen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Denne applikasjonen skal gjøre veiene tryggere for dyr som prøver å krysse veien. Les mer Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Syntes det bilde var ekkelt. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Enig. Bildet kunne jeg klart meg uten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvor mange er det kjører på dyr hver dag OG som har denne applikasjonen på mobilen? Skal vi ha egne apps for kjøleskaps-reperatører? Man vet jo aldri når uhellet er ute! Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er litt usikker på hva som er vitsen med denne appen. Hvis den har noen reell nytteverdi kommer den vel til andre plattformen også... Lenke til kommentar
ryback Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvorfor er dette toppsak på tek.no? En fyr har laget en app til iphone som i følge pressemeldingen og bildet er tips til hvordan man skal unngå å kjøre på dyr, hva man skal gjøre hvis uhellet er ute og en snarvei for å ringe politiet. Folk må få lov til å lage så mange rare/ubruklige apps de bare orker, men jeg synes det er en merkelig redaksjonell avgjørelse å sette det som toppsak bare fordi fyren har sendt ut en pressemelding... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg