Gå til innhold

HTC Desire HD - Rooting og Custom ROMs / Tips og FAQ

85 stemmer

1. 1. Foretrekker du Sense UI, eller en annen launcher

• HTC Sense UI
      24
    • Launcher Pro
      26
    • ADW Launcher
      12
    • Go Launcher EX
      10
    • Zeam
      2
    • Android vanilla
      5
    • Andre
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg endelig nedgradert den! :D

Neste guiden jeg skal følge er vel denne? Satser på at Gingerbread er verdt disse timene jeg bruker på dette :p

Edit: Det kom med liten skrift til slutt når mobilen var i den super-modusen som jeg ikke husker hva heter :)

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg gjerne å bli litt sløv, men hvordan får jeg Visionary på mobilen? Jeg finner den ikke på Android Market og det hjalp ikke å laste den ned på dataen og overføre den.

du trenger IKKE visionary når du har custom ROM! visionary gir deg root, du har root nå og hvis du installerer visionary så blir det problemer.

Lenke til kommentar

Jeg holdt akkurat på å installere Visionary... Så jeg skal bare droppe det punktet i guiden da?

Edit: Har jeg custom ROM nå?

Det eneste jeg har gjort i løpet av disse 3 timene er å nedgradere programvaren... som egentlig skal ta 15 min :)

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

Jeg holdt akkurat på å installere Visionary... Så jeg skal bare droppe det punktet i guiden da?

Edit: Har jeg custom ROOT nå?

Det eneste jeg har gjort i løpet av disse 3 timene er å nedgradere programvaren... som egentlig skal ta 15 min :)

så det du sier at du enda ikke har custom ROM?

Lenke til kommentar

Hvorfor installerer du den i stedet for Gingerbread? Den har også den gøye animasjonen ^^

CleanDHD er Android 2.3.3 (Gingerbread). Det er uten Sense og bloatwaren. Den har kun det nødvendige, og det er opp til deg å installere det du vil selv ha. Veldig kjekt faktisk. ROMen kjører også på 190 DPI (Dots per inch) og ikke 240 som er standard, så ting som ikoner, tekst osv er litt mindre, men skjermen ser samtidig mer høyoppløst ut. Samme som når du skrur opp oppløsningen på PCen fra 800 x 600 til 1366 x 768. Alt blir mindre og ser bedre ut.

Lenke til kommentar

Nettopp. Jeg har prestert å bruke 3 timer på å nedgradere programvaren.

Er neste steget nå å følge denne guiden til punkt å prikke på min lange vei for å få gingerbread? Eller er det noe annet jeg skal gjøre? Hele framtiden til mobilen min ligger i deres hender, for jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre :)

Lenke til kommentar

Nettopp. Jeg har prestert å bruke 3 timer på å nedgradere programvaren.

Er neste steget nå å følge denne guiden til punkt å prikke på min lange vei for å få gingerbread? Eller er det noe annet jeg skal gjøre? Hele framtiden til mobilen min ligger i deres hender, for jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre :)

ja, det er det. hvis du følger guiden så er den fort gjort :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jeg helt sikker på, ja. Jeg avbrøt nettopp rootingen som ikke så ut til å skje. Her står det programvarenummer: 1.32.405.3

Kan det være et problem med plassen appen ble installert? Jeg skrev bare inn direktelinken til mediafire for å laste den ned siden jeg ikke fant noe på android market, så vet ikke hvor i telefonen den ligger.

Lenke til kommentar

Det er jeg helt sikker på, ja. Jeg avbrøt nettopp rootingen som ikke så ut til å skje. Her står det programvarenummer: 1.32.405.3

Kan det være et problem med plassen appen ble installert? Jeg skrev bare inn direktelinken til mediafire for å laste den ned siden jeg ikke fant noe på android market, så vet ikke hvor i telefonen den ligger.

lastet du ned visionary via linken som blir gitt her? du kan jo også prøve og starte telefonen på nytt. du kan jo sjekke md5 summen også

Endret av Frozenblade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...