Gå til innhold

HTC Desire HD - Rooting og Custom ROMs / Tips og FAQ

85 stemmer

1. 1. Foretrekker du Sense UI, eller en annen launcher

• HTC Sense UI
      24
    • Launcher Pro
      26
    • ADW Launcher
      12
    • Go Launcher EX
      10
    • Zeam
      2
    • Android vanilla
      5
    • Andre
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg kan fjerne Aksjer, twitter og andre uinteressante apps som ikke kan slettes? Regner med jeg må roote, men ønsker å gjøre dette med minimalt av endringer.

nei, har du sett! tenk at google faktisk funket :o se HER

ROM Cleaner er super å bruke. Veldig greit å bruke før man flasher ny ROM.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det, mange ganger. Det kom opp at den ikke fant noe. Skulle jeg egentlig starte en ny, blank cmd?

Går det greit å krysse ut av cmd og begynne på nytt?

du sa du skrev cd og ikke cd.. du må ha med de to punktumene, og jeg vet ikke om du kan starte på nytt, men jeg vil tro du kan det.

Endret av Frozenblade
Lenke til kommentar

Jeg kjører Android Revolution 3.1 og er ganske fornøyd.. Men har et problem!

Jeg sitter nå på jobb offshore, og mobilen min står hjemme i lader (fjernstyrer den her ute med Webkey).

Men idag har SIM-kortet låst seg flere ganger, slik at jeg må få en kompis hjemme til å taste inn PIN for at jeg skal få kontakt med den her ute igjen.. Noen som vet hvorfor dette oppstår? :)

Lenke til kommentar

Hmm... Nå fikk jeg en ny feil som jeg ikke fikk forrige gang. Når jeg skriver inn "adb shell /data/local/tmp/psneuter" som er den nest siste kommandoen kommer det opp "Failed. Operation not permitted". Merkelig at ingen slike ting bare kan funke perfekt når jeg skal gjøre det

Edit: Jeg skrev inn den siste kommandoen uansett, og fikk likevel opp #, så skal jeg bare annta at det gikk?

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

Hmm... Nå fikk jeg en ny feil som jeg ikke fikk forrige gang. Når jeg skriver inn "adb shell /data/local/tmp/psneuter" som er den nest siste kommandoen kommer det opp "Failed. Operation not permitted". Merkelig at ingen slike ting bare kan funke perfekt når jeg skal gjøre det

Edit: Jeg skrev inn den siste kommandoen uansett, og fikk likevel opp #, så skal jeg bare annta at det gikk?

tja, er vell bare å prøve seg videre.

Lenke til kommentar

Viktig at du har PD98IMG.zip på sd-kortet ditt, og at du starter på nytt og holder inne volum-ned-knappen. Dersom telefonen starter på nytt normalt, må du gjøre operasjonen igjen - en normal oppsett setter nemlig versjonsnummeret tilbake igjen...

Lykke til :D

Selv kjører jeg Gingerbread nå. Akkurat flashet. Tar lang tid når jeg skriver masse FAQ i tillegg, hehe.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Jeg hadde overført filen og holdt inne volum-knappen, men den startet opp igjen i sikkermodus i stedet, og når jeg nå prøvde igjen startet den opp på vanlig måte :thumbdown:

Edit: Nå gikk det :D

Jeg har fått spørsmål om jeg vil starte en oppdatering.

Volum opp for ja, ned for nei.

Hva skal jeg velge? Regner med "nei", men orker ikke gå gjennom alt enda en gang, så vil være sikker :)

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

Jeg hadde overført filen og holdt inne volum-knappen, men den startet opp igjen i sikkermodus i stedet, og når jeg nå prøvde igjen startet den opp på vanlig måte :thumbdown:

Edit: Nå gikk det :D

Jeg har fått spørsmål om jeg vil starte en oppdatering.

Volum opp for ja, ned for nei.

Hva skal jeg velge? Regner med "nei", men orker ikke gå gjennom alt enda en gang, så vil være sikker :)

ta nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...