Gå til innhold

HTC Desire HD - Rooting og Custom ROMs / Tips og FAQ

85 stemmer

1. 1. Foretrekker du Sense UI, eller en annen launcher

• HTC Sense UI
      24
    • Launcher Pro
      26
    • ADW Launcher
      12
    • Go Launcher EX
      10
    • Zeam
      2
    • Android vanilla
      5
    • Andre
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rart, men CWM skal ikke bli borte når du flasher nytt ROM. hvis du f.eks flasher radio eller en splash screen gjennom fastboot så blir det der uansett om du bytter til en annen ROM. neste gang du flasher nytt rom så prøv å start inn i recovery før du prøve å flashe en ny en.

Lenke til kommentar

Ny release:

ClockworkMod Recovery 3.0.1.9 (22.03.2011)

*Ikke testet selv enda*

Når jeg kjøpte mobilen bandt jeg meg for et år med Tele2, dette er det samme som at mobilen er operatørlåst og jeg må derfor bruke mmc2, sant? Vil være helt sikker :ph34r:

Trenger ikke Goldcard :)

Okei. :)

Denne nye ClockworkMod Recovery-greien, påvirker det det jeg skal gjøre nå? I så fall, hvilke punkt skal skiftes ut med den?

Herregud så lettet jeg kommer til å bli når jeg er ferdig med alt dette og kan nyte gingerbread :)

Lenke til kommentar

Ny release:

ClockworkMod Recovery 3.0.1.9 (22.03.2011)

*Ikke testet selv enda*

Når jeg kjøpte mobilen bandt jeg meg for et år med Tele2, dette er det samme som at mobilen er operatørlåst og jeg må derfor bruke mmc2, sant? Vil være helt sikker :ph34r:

Trenger ikke Goldcard :)

Okei. :)

Denne nye ClockworkMod Recovery-greien, påvirker det det jeg skal gjøre nå? I så fall, hvilke punkt skal skiftes ut med den?

Herregud så lettet jeg kommer til å bli når jeg er ferdig med alt dette og kan nyte gingerbread :)

Nei, det gjør den ikke. Last ned ROM manager og trykk på Flash ClockWorkMod Recovery så har du den du trenger.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan fjerne Aksjer, twitter og andre uinteressante apps som ikke kan slettes? Regner med jeg må roote, men ønsker å gjøre dette med minimalt av endringer.

nei, har du sett! tenk at google faktisk funket :o se HER

Takk Frozenblade!

Lagt til i FAQ.

Lenke til kommentar

Hvis man skulle klare å fucke det hele opp, la oss si at hele telefonen blir slettet. Er det da muligheter for å få lagt inn opprinnelig OS igjen da?

Det er det som er poenget med CWM backup, hvis du fucker det opp så gjenopprett fra backupen så blir det akkurat som da du tok backup.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp med nedgraderingen. Føler guiden på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1290322

Jeg klarte alle kodene i første del av cmd og fikk "#", men når det står "Hvis du fikk "#" i resultatet, har du temproot! Fortsett:", så funker det ikke å skrive inn de neste kommandoene.

rart... er du sikker på at du skriver rett? prøv og kopier og lim inn kommandoene hvis du ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...