Gå til innhold

HTC Desire HD - Rooting og Custom ROMs / Tips og FAQ

85 stemmer

1. 1. Foretrekker du Sense UI, eller en annen launcher

• HTC Sense UI
      24
    • Launcher Pro
      26
    • ADW Launcher
      12
    • Go Launcher EX
      10
    • Zeam
      2
    • Android vanilla
      5
    • Andre
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å flashe et ordinært CM7 som støtter nightly 30? MattedBlues er for eksempel oppdatert og støtter nå n30. Hvis du tør, så kan du jo prøve å flashe den. Den er opprinnelig laget for EVO, men det er en del som har fått den til å fungere på andre modeller. Det er tross alt et CM7 theme.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=768848

EDIT: Prøvde selv nå. Clockwork Recovery 3.0.0.6 støttes ikke.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Det kommer an på flere punkter. Er du lei Sense? Har du lyst på et sinnsykt bra batteri? Har du lyst på en kjapp og responsiv telefon?

Svarer du ja på disse tre så er det bare å flashe i vei. Men husk at du ikke vil få optimalt batteri før du flasher den anbefalte radioen. Men ikke flash den før du er sikker på at du kommer til å beholde CleanDHD.

Over til en annen sak;

Er det kun jeg, eller suger standard Android SMS-appen balle? Jeg har ikke opplevd noe verre!

Lenke til kommentar

Over til en annen sak;

Er det kun jeg, eller suger standard Android SMS-appen balle? Jeg har ikke opplevd noe verre!

Den er helt forferdelig å se på ihvertfall. :| Bruker go sms selv på cleanDHD. Irriterer meg at den ikke har norsk språk, men det skal visst komme i neste versjon. :)

Ang themes har jeg prøvd å flashet et, men det forandret bare på noen ikoner i app draweren og ikke stort annet.

Lenke til kommentar

Det kommer an på flere punkter. Er du lei Sense? Har du lyst på et sinnsykt bra batteri? Har du lyst på en kjapp og responsiv telefon?

Svarer du ja på disse tre så er det bare å flashe i vei. Men husk at du ikke vil få optimalt batteri før du flasher den anbefalte radioen. Men ikke flash den før du er sikker på at du kommer til å beholde CleanDHD.

Over til en annen sak;

ja, jeg begynner å bli ganske så lei sense. batteriet er ikke mitt største problem, men kjapp og responsiv telefon skader ikke :-) får se på det litt senere.

Lenke til kommentar

Bruker ARHD B4, med anbefalt radio (12.41.60.19U_26.06.04.14_M), men har problemer med WCDMA (3g / hdspa).

Dersom jeg i Instillinger --> Trådløse nettverk --> Mobile nettverk, velger GSM/WCDMA auto, mister jeg telefonkontakt (R-en forsvinner i "dekningsfeltet") i visse områder, og jeg får ikke ringt/motatt samtaler. Datatrafikk derimot virker. Dersom jeg skifter til bare GSM, så virker begge deler, men da har jeg jo bare EDGE datatrafikk tilgjengelig.

Noen tips?

Lenke til kommentar

Tele2? Samme tingen her. Løsningen min er å kun bruke EDGE da jeg for det meste er i trådløse soner gjennom dagene, men det er jo langt ifra tilfellet for alle. Men jeg kommer ikke på noen løsninger for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Tele2? Samme tingen her. Løsningen min er å kun bruke EDGE da jeg for det meste er i trådløse soner gjennom dagene, men det er jo langt ifra tilfellet for alle. Men jeg kommer ikke på noen løsninger for øyeblikket.

Nei, Network Norway

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...