Dragono Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det kommer ikke opp et vindu, man kan bare se play, pause, stop, spole linja og lyd knappene når jeg er på NRK`s nett tv Lenke til kommentar
Dragono Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Fikk det til, Takk for tipsene Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er det bare meg, eller har firefox byttet til ask.com som default søk når man skriver inn søket i url toolbaren? Vanvittig irriterende. Prøver å google det også, men finner ikke noen løsning på det. Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Har ikke Firefox 4 (skal installere om noen dager ), men kan ikke du behandle søkemotorer : Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er det bare meg som ser syner eller har de lånt masse detaljer av fra Opera sin nettleser. Du sier det som om det skulle være negativt. Er det bare meg, eller har firefox byttet til ask.com som default søk når man skriver inn søket i url toolbaren? Vanvittig irriterende. Prøver å google det også, men finner ikke noen løsning på det. Bare trykk på pilen ved siden av ask ikonet så får du en liste. Her var google default. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Den stod på google. Nå removet jeg ask helt derfra, men når får jeg opp "URL not valid ...." når jeg prøver å søke direkte i URL-baren. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hos meg brukes Gogle også når jeg søker i adressefeltet. Jeg oppgraderte fra 3.6 til 4.0 uten å fjerne 3.6 først Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Siden ctrl + e ikke lenger fungerer til å hoppe direkte til søkefeltet øverst i høyre hjørne, hva er da den nye hurtigtasten for dette? edit: Fant det her. ctrl + k Endret 28. mars 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Den stod på google. Nå removet jeg ask helt derfra, men når får jeg opp "URL not valid ...." når jeg prøver å søke direkte i URL-baren. Se om dette hjelper: http://support.mozil...%20bar%20search Siden ctrl + e ikke lenger fungerer til å hoppe direkte til søkefeltet øverst i høyre hjørne, hva er da den nye hurtigtasten for dette? Ctrl+k Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ja, jeg endra posten min like etter med link til stedet hvor jeg fant det. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 @teveslave: Det funket ja. keyword.URL var null hos meg, av en eller annen merkelig grunn. Takk Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg brukte xmarks før, den syncet ved lukking av nettleseren. Må man synce manuelt i den innebygde? Eller når/hvordan foregår det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå