Digitalklokke Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei! Driver å prøver å roote en Sony Ericsson X10 Mini pro etter denne oppskriften. Men kommer ikke lenger en der det står adb push Superuser.apk /sdcard/Superuser.apk. Noen som kan hjelpe meg vidre? Jeg skriver inn i cmd.exe men så står det at "adb gjenkjennes ikke som intern eller skstern kommando" har lastet ned de nødvendige filene. Help? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Har du eldre android versjon enn 2.2.1 kan du bruker Universal Androot. Funka alltid fett med min HTC Hero. Edit: Ops, massiv skrivefeil, endring lagt inn i bold (-; Endret 22. mars 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mener å huske at jeg brukte Universal Androot (som er nevnt over her) til å roote min x10 mini pro, tror dette var etter oppdateringa til Android 2.1 Var temmelig enkelt Men det blir borte hver gang du oppdaterer mobilen. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 jaja, men da ser vi om det fungerer med Universal Androot på siste update da =) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Denne måten funka flott på min X10 mini. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå