Gå til innhold

Vil du bli brevvenner?

Gjest Slettet-o2uOMM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-o2uOMM

Hei, jeg er en jente på snart 17 år og vil gjerne få brevvenner.

E-post er ikke like gøy som brev, og merker at postkassen blir mindre og mindre brukt.

Jeg har egentlig ingen spesielle interesse-områder, liker alt fra musikk og film og spill til bøker og skriving liksom.

Alder og kjønn har ingenting å si :) Bare koselig uansett.

write-what-you-know-photo-150x150.png

Noen interesserte? Ta gjerne kontakt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2uOMM

Du velger selv hva du vil det skal høres ut som. Om du syns det høres ut som en pedofil på fisketur så sier det egentlig litt mer om deg enn meg. :)

Lenke til kommentar

Er man skeptisk, er det måter å skape tillit på. Enkleste er å skrive noe personlig i brevet og be vedkommende ta bilde av seg selv med den teksten godt synlig.

Brevvenner kan være hyggelig å ha nå til dags, men nå som teknologien har redusert kommunikasjonstiden til det minimale, vil nok de fleste være for utålmodig til å vente 2-3 dager på svar. Med e-post, sms, og chat varierer jo det med fra 1 sekund til maks 1 dag.

Men klart, håndskrevet brev blir bare mindretall for med tiden som går.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM

Vel, nå er ikke jeg akkurat interessert i en diskusjon om pedofile voksne menn som bare vil få kontakt med små jenter eller ikke, heller ikke hva som klassifiserer en pedofil.

Jeg er så oppriktig som overhode mulig og om du/dere ser på det som troverdig eller ikke får nesten være deres eget problem. Jeg håper jo selvsagt at de jeg kommer i kontakt med også er oppriktige når de gir ut informasjon om seg selv. Og om de ikke er det så er det faktisk mitt problem og ikke deres.

Endret av Slettet-o2uOMM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM

Det er ikke meningen å virke streng/sur, jeg syns bare det er en smule irritabelt at dere skal blande inn pedofili når dere egentlig ikke interesserer dere for det tråden egentlig handler, som er brevvenner. :)

Lenke til kommentar

Jepp, det sier at han er klar over at mange voksne menn lager falske profiler for å komme i kontakt med unge jenter.

Som får pervers nytelse av å sende brev med de? Skjerpings. Blir som å si at man ikke skal være på diskusjon.no fordi det sikkert er pedofile der.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har alltid tenkt at det hadde vært morsomt med en brevvenn selv, Men jeg har aldri kommet meg frem til å faktisk skaffe en, for jeg har så sinnsykt stygg håndskrift. :D

[offtopic]

Sunnhordaland? damn, der skal jeg gå på skole neste år. :new_woot:

[/offtopic]

Endret av Mikaeru
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM

Håndskrift er da vel ikke noe å klage på. I verste fall kan du jo skrive brevet på data også sende det i posten. :)

Haha, hvor du skal gå på skole hen da? (navn på skolen?) :)

Lenke til kommentar

Brevvennvirksomhet høres fantastisk ut. Og selv om brevvennen er en 60 år gammel pedofil morder som i tillegg er terrorist, betyr jo ikke det noe for meg, så lenge jeg tror jeg snakker med en ikke-pedofil ikke-rettsforfulgt person uten røtter i ekstrempolitiske organisasjoner.

Det som bekymrer meg, på den annen side, er å komme meg til et postkontor/skaffe frimerker. Tror dette får vente til jeg får livet mer i orden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...