$k$ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg får ikke koblet meg opp på start. Når jeg kobler opp kommer følgende: Only REGULAR PAYING PowerTech users are allowed to ftp when not 530- dialled in through the PowerTech network. Please dial in using 530- PowerTech before attempting to FTP. 530- 530- Dersom du er START.NO-bruker: Du må være koblet opp til Internett 530- via Start-abonnementet ditt for å kunne bruke FTP. For mer 530- informasjon gå til http://www.start.no/ftp/ eller ring support på 530- tlf. 820 73 110 (kr. 12/min). 530- 530-******************************************************************* 530-You are not allowed to log in at this time. 530 Login incorrect Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hva du må gjøre? Les linken i innlegget ditt. Der står det jo hva du må gjøre Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 OOPSS Gikk aldri inn på den linken, trodde d var den samme som en annen :oops: Men takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå