Gå til innhold

Minecraft lagger når jeg spiller online

Anbefalte innlegg

Hei,

Når jeg spiller minecraft Online Lagger den. Liksom om jeg hogger ett tre så kommer det tilbake..når jeg går hakker det..

Jeg har en Acer Aspire 5738ZG. Har fiksa video instillingene..Short ..Graphics: Fast..Osv

Nettet er bra..

Endret av Noreply
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er antakelig i spawn, eller du er på en server hvor du må registrere deg på ett forum ellerno for å få rettigheter til å hakke noe som helst. Eller du er på en server som er veldig langt unna slik at du får ekstrem ping. Tviler på at det er ping ettersom da blir det du hakker ødelagt, det bare tar sin tid før det skjer noe. Du har mest sannsynligvis bare ikke rettigheter til å gjøre noe. Dette er fordi servere vil unngå greifing.

Lenke til kommentar

Du er antakelig i spawn, eller du er på en server hvor du må registrere deg på ett forum ellerno for å få rettigheter til å hakke noe som helst. Eller du er på en server som er veldig langt unna slik at du får ekstrem ping. Tviler på at det er ping ettersom da blir det du hakker ødelagt, det bare tar sin tid før det skjer noe. Du har mest sannsynligvis bare ikke rettigheter til å gjøre noe. Dette er fordi servere vil unngå greifing.

Nei, jeg er i skogen der alle kan hogge. Spiller på mc.thorcraft.no . Har dere noe erfaring medd lags der?

Lenke til kommentar

Hei, i siste updaten til notch førte til en del bugs med "svar" hvordan klienten sende dette til serveren. Det er en del små ting serverne kan gjøre for å forbedre dette, men vente på notch ordne et bedre system der problemet er med hvordan klienten takler chunks. Ofte kan problemet fikses med relog eller gå ut av chunken og tilbake igjen.

Bukkit har prøvd å fikse problemet best mulig fra server siden, men det er notch som må fikse resten.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er i skogen der alle kan hogge. Spiller på mc.thorcraft.no . Har dere noe erfaring medd lags der?

Spiller på samme server og hadde samme problem. I Video settings sett Limit Framerate: ON.

Da forsvant problemmet hos meg og flere andre på serveren

Faktisk lagger det på alle servere :|

Rart at det ikke lagger i Singleplayer.

Det funka ikke :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...