howieD Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Hei! Jeg har et merkelig problem med iStat pro widgeten. Gjelder forsåvidt også iStat nano. For noen dager siden kunne jeg se Processes på systemoversikten, men plutselig ser jeg ingen prosesser der. Jeg installerte XCode, Fink, Macports etc. i mellomtiden, så jeg lurer på om det har noe med saken å gjøre. Nå har jeg derimot avinstallert XCode, Macports og fink etter fremgangsmåten de beskriver på hjemmesidene deres uten at det hadde noe påvirkning på iStat prosessoversikten. Er det noen som aner om dette kan ha noe med PATH settings å gjøre? Dette er hva som er i min .profile fil: export PATH=/opt/local/bin:/opt/local/sbin:$PATH Hvis det ikke er en PATH feil vet jeg ikke hva som er problemet. grunnen til at jeg ønsker å finne ut av det er fordi jeg er redd for om dette kan ha påvirkning andre steder i systemet også. Jeg har startet maskinen på nytt med install DVDen inni og kjørt Repair Permissions på disken uten at dette hjalp. I tillegg har jeg avinstallert widgeten ved hjelp av AppCleaner, og reinstallert widgeten uten at det hjalp. På Activity Monitor ser jeg alle prosessene som kjører, så det virker ikke som om at jeg har tilgangsproblemer. Hjeeelp!! Endret 22. mars 2011 av Haavard82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå