N* Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei! Jeg har laget meg nytt nettsted. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Greit dette Den headern din er passe tøff, men de fargene gjorde det litt forvirrende å lese, prøvde dele ordene hvor fargen skiftet, til f.eks. "ben dik" Vanskelig å lese menyteksten, dette merker du vel kanskje selv eller? stirr på det og du blir gal Sidene "other" og "contact" ser veldig uferdig ut. Virker som du bare kastet teksten inn uten og legge på noe stil.. Flytte hele siden opp noen pixler hadde vel kanskje gjort seg tror jeg... Om du skal vise mye bilder ville jeg vurdert en mørk bakgrunn og STORE bilder (700px+), det er flott =) Endret 22. mars 2011 av eigan Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Hvordan gjør jeg slik at når en link går til en mp3-fil, så lastes mp3filen ned? Under "other" har jeg noen lydklipp som skal kunne lastes ned. Og en ting til: siden bugger når den skal lastes, iblandt kommer det bare opp en tom, hvit side. Hvorfor skjer dette? Er det hosten det er noe galt med? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 1. Valideringsfeil. 2. Likte ikke bakgrunnen. 3. Vanskelig å se hva som er menyen, så ved første øyekast ut som en overskrift. 4. Litt vel plain og kjedelig forside 5. Litt info til hvert bilde hadde ikke vært dumt. 6. Vurder et fotogalleri, feks det fra www.plogger.org. Det skjønner du hvorfor når det begynner å bli en del malerier. Blir også lettere å sortere/organisere bildene, legge inn info og evt. kommentarer. 7. Det er liten sjanse for at noen kommer til å laste ned en rar-fil med 30-sekunders klipp. Vil du at noen skal høre de, bør de kunne streames, så de bare trenger å trykke play. 8. Contact var en unødvendig side. Du kunne heller hatt det i en footer. Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Nå validerer den ihvertfall. Men siden bugger! Jeg aner ikke hvorfor, men det blir masse tom plass under alle bildene. Noen som har en aning om hva som er galt? Edit: Det ser ut til at det bugger bare i Google Chrome. Endret 1. april 2011 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå