Gå til innhold

bendikvikinglaland.t15.org -Kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit dette :)

Den headern din er passe tøff, men de fargene gjorde det litt forvirrende å lese, prøvde dele ordene hvor fargen skiftet, til f.eks. "ben dik" :p

Vanskelig å lese menyteksten, dette merker du vel kanskje selv eller? stirr på det og du blir gal :p

Sidene "other" og "contact" ser veldig uferdig ut. Virker som du bare kastet teksten inn uten og legge på noe stil..

Flytte hele siden opp noen pixler hadde vel kanskje gjort seg tror jeg...

Om du skal vise mye bilder ville jeg vurdert en mørk bakgrunn og STORE bilder (700px+), det er flott =)

Endret av eigan
Lenke til kommentar

Hvordan gjør jeg slik at når en link går til en mp3-fil, så lastes mp3filen ned? Under "other" har jeg noen lydklipp som skal kunne lastes ned.

Og en ting til: siden bugger når den skal lastes, iblandt kommer det bare opp en tom, hvit side. Hvorfor skjer dette? Er det hosten det er noe galt med?

Lenke til kommentar

1. Valideringsfeil.

2. Likte ikke bakgrunnen.

3. Vanskelig å se hva som er menyen, så ved første øyekast ut som en overskrift.

4. Litt vel plain og kjedelig forside

5. Litt info til hvert bilde hadde ikke vært dumt.

6. Vurder et fotogalleri, feks det fra www.plogger.org. Det skjønner du hvorfor når det begynner å bli en del malerier. Blir også lettere å sortere/organisere bildene, legge inn info og evt. kommentarer.

7. Det er liten sjanse for at noen kommer til å laste ned en rar-fil med 30-sekunders klipp. Vil du at noen skal høre de, bør de kunne streames, så de bare trenger å trykke play.

8. Contact var en unødvendig side. Du kunne heller hatt det i en footer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå validerer den ihvertfall. Men siden bugger! Jeg aner ikke hvorfor, men det blir masse tom plass under alle bildene. Noen som har en aning om hva som er galt?

Edit: Det ser ut til at det bugger bare i Google Chrome.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...