Frenk Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Heisann Jeg har søkt litt på forumet, men fant ikke noen resultater som gav meg svar på dette. Jeg lurer på hvis jeg leier et webhotell hos eks. one.com (eller andre tilsvarende sider) og setter opp en enkel Joomla-basert side der. Kan jeg også hoste en TeamSpeak 3 server der? Hvis dette er mulig hvordan kan jeg gjøre det? mvh Frenk Lenke til kommentar
Frenk Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Bump. Ingen som har noe ekspertise på området? Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg lurte på det samme, tok kontakt med one.com, for det er der jeg har mitt domene og server. Fikk ip, men fikk også svar om at det er ikke mulig å koble opp gjennom ipadresser via one.com, siden dette er blokkert av firewallen deres. Kan hende dette bare var et svar for å få meg av tanken, men det hørtes egentlig ikke slik ut. Prøvde også å opprette lokal server, åpne porter og få folk til å koble opp gjennom disse, uten hell... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kan anbefale http://speedgaming.pro/no/ De er veldig stabile, og har god service. Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg fikk det til jeg, men først etter at jeg byttet ZyXel multimodemet til å bridge til en Dir-615 ruter Åpnet porter 9987, 10011 og 30033, og dermed hoster jeg TS3 for meg og mine venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå