skidrow Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 maskinen er nå snart 2 år gammel og ikke direkte rask lengre, så jeg tenkte og reinstalere vista. Problemet er at det ikke fulgte med noen cd til å gjøre dette, så hva gjør jeg? burde jeg da gå for windows 7 isteden? om jeg får tak i det? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ytelsesmessig og egentlig generelt på alle punkter er Windows 7 bedre enn Vista, så ja: hvis du kan få tak i Windows 7 ville jeg absolutt gått for det. Er bl.a. en del skoler som tilbyr studentlisenser av Windows 7 gratis (om du er student). Så, hvis du får tak i en slik CD og lisens, vil du ikke ha behov for noen Vista-cd. Med det sagt: er en del PC-er som ønsker at du brenner ut disse CD-ene selv når den er ny. Kanskje du har et program på PC-en som lar deg brenne ut denne? Eller kanskje det er en egen liten partisjon på PC-en med recovery? Det står sansynligvis i brukermanualen hvordan du gjør det. Så, hvis du ønsker å beholde Vista, og ønsker noe mer hjelp, bør du oppgi hvilken PC du har (Merke og modellnummer). Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Om man har bærbar maskin er det faktisk fult mulig med windows 7, at driverne ikke finnes til trådløs nettverkkort, bluetooth, tastatur hurtigknappet. Ville sjekket produseten før du oppgraderer til windows 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå