Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

*HASTER* A walk to remember adaptasjon bok til film


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kan noen hjelpe meg med å finne ut viktige ting som jeg må ha med når det kommer til adaptasjonen av A walk to remember fra bok til film.

 

Skal ha dette som særemnet og tenke at flere hjerner er bedre enn en. :-)

 

Har funnet ut bittelitt fra før, men har vært fint om dere hadde kunnet sprutet ut med informasjon og ting dere la merke til osv.

 

Kanskje ikke bare forskjeller og ulikheter, men kanskje hvorfor regissøren har valgt å gjøre som han har gjort? En annen ting som jeg ikke fant ut av var jeg-perspektivet i boka, og hvordan dette har "endret" seg til filmen. Er det noen sammenheng?

 

Hadde vært SVÆRT fint med litt hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Kan noen hjelpe meg med å finne ut viktige ting som jeg må ha med når det kommer til adaptasjonen av A walk to remember fra bok til film.

 

Skal ha dette som særemnet og tenke at flere hjerner er bedre enn en. :-)

 

Har funnet ut bittelitt fra før, men har vært fint om dere hadde kunnet sprutet ut med informasjon og ting dere la merke til osv.

 

Kanskje ikke bare forskjeller og ulikheter, men kanskje hvorfor regissøren har valgt å gjøre som han har gjort? En annen ting som jeg ikke fant ut av var jeg-perspektivet i boka, og hvordan dette har "endret" seg til filmen. Er det noen sammenheng?

 

Hadde vært SVÆRT fint med litt hjelp :)

Hva har du til nå da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...