FrilanserBob Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei Trenger å bytte ut min eldgamle HP-multifunksjonsprinter nå da den er styggammel, og den skranter. Jeg skriver hovedsaklig ut sort/hvit tekstdokumenter, men trenger å kunne ta kopier og skanne inn nå og da. Det er meget viktig at den har suverene dokumentutskrifter, og grei kopi/skanneytelse. Printeren bør ha trådløst nettverk. Prisen bør ikke være mer enn en 1500-1700 +/- Noen som har noen tips? Det haster litt Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Epson Stylus Photo PX720WD WiFi/Duplex Blekkskriver, kopimaskin, skanner i ett, pris 1390kr. Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Noen flere tips? Virker som om den Epson-maskina får litt pes for tekstutskrifter, og det er faktisk det viktigste for meg. Printeren skal hovedsaklig brukes til kontorting; skrive ut brev, kvitteringer og fakturaer. I tillegg trenger jeg å kopiere og skanne nå og da Endret 22. mars 2011 av FrilanserBob Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Da ville jeg vel seriøst vurdert en laserskriver. Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Da ville jeg vel seriøst vurdert en laserskriver. Trenger å skanne og kopiere av og til også, i tillegg til god kvalitet på tekstutskriftene. Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Kunne virkelig trenge tips til en multifunksjonsprinter med suveren dokumentutskrifter. Viktig at det er multifunksjonsprinter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå