Gå til innhold

Utveksling til York

Thomhess

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg går i første på videregående, og vurderer sterkt utveksling til neste år. Da jeg går Medier og Kommunikasjon, er York eneste mulighet for meg (jeg reiser da med Heltberg), noe jeg synes virker veldig greit.

I den anledning lurer jeg på om noen her på forumet har noen tanker rundt dette. Jeg har fått tilbud om plass, men er fremdeles usikker. Er det noen som har vært på utveksling, gjerne til York? Noen referanser fra dette? Positivt/negativt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært i utveksling i York, for et par år siden, og jeg elsket stedet. En av de nydeligste plassene jeg faktisk har besøkt. :) York var egentlig litt som et "mini-London", mange butikker og alt slikt, men i tillegg mye historie og flotte bygninger. Jeg håper å få dratt tilbake!

Lenke til kommentar

York er en flott liten by, som har mye å tilby i seg selv men er også nerme nok flere storbyer. Jeg vil si en av de beste plassene i England, så om du har fått plass der hadde jeg takket ja med en gang :D (også positivt at det er nerme nok til norge at man kan reise hjem til jul osv)

Lenke til kommentar

Hei alle sammen, og takk for bra svar!

Valget er nå tatt, og utveksling blir det! :D Til tross for at jeg var litt skeptisk tidligere vet jeg nå at det er "no way back", og jeg har satt i gang å glede meg for fullt. Ingen vits i å grue seg til noe sånn, da blir det jo ikke noe bra.

Jeg tar gjerne imot tips om noen vet hva som bør pakkes med, eller generelle tips når det kommer til utveksling. Er jo et helt år jeg skal være borte, og blir nok vanskelig å pakke lite nok, men generell veiledning og tips tas imot med stort takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...