Quote Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Sist aktiv: i dag, 18:25 Fremdeles på mobilt nettverk? Ser frem til å se bilde. Lenke til kommentar
hemmeligforum Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Blir ikke noen oppdatering i dag, på grunn av disse prøvegreiene. Men bilder får dere! Håper at dere er fornøyde! Endret 24. mars 2011 av hemmeligforum 3 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Men du kan jo ha tatt helt random bilder av andre telt Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Bildene så jo ganske ekte ut, da. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jo det er sant,men det går ann å tak i "andres" bilder også,jeg mener hallo han går på skolen Er jo å låne nett det å legge ut noen random bilder nettet. Eller at det er gamle bilder di var ganske dusne. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 --- Jeg må si jeg småflirte litt av postene dine, men jeg synes det er dårlig stil å skrive sånne arrogante meldinger når du repressenterer Hardware.no. Skaff deg en privat konto. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 --- Jeg må si jeg småflirte litt av postene dine, men jeg synes det er dårlig stil å skrive sånne arrogante meldinger når du repressenterer Hardware.no. Skaff deg en privat konto. Så vidt jeg kan se skrev han et hjelpsomt og informativt innlegg. Det står heller ingen steder at han er hw.no, kun at han har skribent. Må da være lov å ha meninger på forumet selv om man er skribent for hw.no 4 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jo det er sant,men det går ann å tak i "andres" bilder også,jeg mener hallo han går på skolen Er jo å låne nett det å legge ut noen random bilder nettet. Eller at det er gamle bilder di var ganske dusne. De kan ikke være gamle siden det var dagens (gårsdagens) avis på dem. Det gjør det også mindre trolig at det er random bilder fra nettet. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) --- Jeg må si jeg småflirte litt av postene dine, men jeg synes det er dårlig stil å skrive sånne arrogante meldinger når du repressenterer Hardware.no. Skaff deg en privat konto. Så vidt jeg kan se skrev han et hjelpsomt og informativt innlegg. Det står heller ingen steder at han er hw.no, kun at han har skribent. Må da være lov å ha meninger på forumet selv om man er skribent for hw.no Som sagt, jeg likte postene, men når han er oppført som skribent og har deres logo som avatar, føler jeg at han representerer noe mer enn sin egen personlige mening. Han får opprette en privat konto. Endret 24. mars 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 De kan ikke være gamle siden det var dagens (gårsdagens) avis på dem. Det gjør det også mindre trolig at det er random bilder fra nettet. Det går også an å photoshoppe avisen inn, eller gå ut i skogen, finne et telt og ta et bilde, eller gå ut i hagen/ skogen, sette opp et telt og ta bilde. 1 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Tviler på at han ville gjort alt det bare for å trolle. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg hater bilder.no jeg har for tregt nett så har ikke tålmodighet på å laste dem så jeg får dem i større versjon. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Skaff deg skikkelig nett. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 *mine innlegg* Denne må følges med på! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 mine innlegg også. Elsker sånne prosjekter, som folk gjør her på forumet. "Nesebrus" har jo holdt på med flere slike, bare et par hakk villere. Lenke til kommentar
hemmeligforum Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Dere som fortsatt tror at jeg troller, hva må jeg gjøre for å motbevise det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå