Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg følger med på denne tråden ! Jeg vil nødig oppfordre deg, som er så ung, til å søke fare på denne måten. Men jeg respekterer ditt valg av å gjøre noe med situasjonen din!!! Jeg har faktisk dyp respekt for det.

Det gikk en dokumentar med en eller annen fyr som bodde i skogen. Gikk for noen måneder siden, og var veldig bra. Noen som husker hva den het?

Vær så snill og hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar

Les værvarsel hver dag på skolen for naturen er ikke bare bare og oppe på fjellet er det kaldt. Men du kan klare det, bare ikke ha for mye stolthet og trass. Ha vett til å gi opp.

Du kan fritt slå opp telt i utmark og overnatte inntil to døgn på samme sted, men ikke lengre. Vet ikke om det er en del folk som går der du camper men ville gjemt meg litt mer hvis jeg skulle blitt over lengre. Nå skal man jo egentlig respektere loven da. Vell.. når du først driter i det kan du også sette opp feller og snarer så du kanskje kan få noe fangst i. Bare for å ha litt guttemorro på tur, og noe billig kjøtt. Det er viktig å ha det gøy! Les deg gjerne opp på det med fangst, og hvordan tilberede flå småvilt. Ekorn og hare er vell det som er og få tak i.

Ellers har du jo kjøtt på butikken, kjøp noe billig noe. Kiwi har ofte tilbud på kjøtt. Les forskjellige oppskrifter på nettet når du er på skolen om mat du kan lage. Lag noe som er godt, så du ikke bare spiser for å spise, for det blir kjedelig.

Presenning er alltid bra og ha med på tur for å dekke et område som du vil ha tørt. Det kjedeligste som finnes på tur, er når klær, sovepose og telt blir vått.

Har veldig lyst å høre hvordan det går videre, så kan vi også hjelpe deg på veien!

Edit: Forresten det er en film som heter "Into the Wild" som kom ut i 2007. Veldig bra film. Handler om en gutt som bestemmer seg for å drite i "det vanelige livet" og drar på et stort adventure som varer hele hans liv. Sann historie. Da får du se litt av de utfordringene han møtte på. Den er knallgod inspirasjon.

Endret av BadassJack
Lenke til kommentar

åssen får du gjort det hvis du har trangt budsjett? da kan du ikke telte langt unna det trådløse nettet for nett på mobil er dyrt ;)

Han har tilgang, på skolen viss du gidder å lese. Anbefaler deg å kjøpe billige koteletter og smør :love: Mat kan du også få gratis! Hvis maten er utgått har du "rettighet" på å få den :)

Endret av Quattro123
Lenke til kommentar

Det var nylig en gutt fra statene som ville leve livet og flyttet ut i skogen etter skolen. De fant han i skogen etter noe sånn som en måned, og da veide han omtrent 40 kg.

Jeg lurer på om problemet ligger ved foreldrene dine også, og ikke bare broren din? Har du det vanskelig hjemme? Om foreldrene dine får problemer med barnevernet ufortjent kan dette være katastrofalt, og du burde absolutt være forsiktig, fordi barnevernet skal man ikke ta lett på! Hvis du har problemer kan du gjerne nevne det her for bedre råd, og ta vennligst opp hele greia med foreldrene dine. Vil nødig lese "norske forumbrukere hjalp gutt å rømme hjemmefra" eller noe sånt i avisa.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Alliha: I demand milk!

On topic:

troll2.jpg

Det finnes ikke noe om Fredrik Ibrahemsen på google, og han har ikke facebook. Han har vært pålogga diskusjon.no klokka 21:15 i kveld, når han egentlig skulle vært ute i skogen. Noe sier meg at dette er et troll.

Endret av WannabeLeet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...