Pungrotta Crash Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Huff vet ikke om du burde gjøre det. Skal du helt opp på et fjell? trodde bare du skulle inn i en skog. Det er ikke skog i Bergen. Du må opp på fjell for å finne skog! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ikke skog i bergen, hvilken djevelplass er det!? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Lykke til! Fleire enn meg som tenke på Doppler når dei les dette? Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Han har ikke sagt noe som helst om melk. Så nei, jeg tenker ikke på Doppler. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er dette seriøst? I så fall vil jeg gjerne følge med. Men du burde si ifra til foreldrene dine, de kommer til å bli veldig bekymret. Men man blir vel over middels navlebeskuende i den alderen. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg følger med på denne tråden ! Jeg vil nødig oppfordre deg, som er så ung, til å søke fare på denne måten. Men jeg respekterer ditt valg av å gjøre noe med situasjonen din!!! Jeg har faktisk dyp respekt for det. Det gikk en dokumentar med en eller annen fyr som bodde i skogen. Gikk for noen måneder siden, og var veldig bra. Noen som husker hva den het? Vær så snill og hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
BadassJack Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Les værvarsel hver dag på skolen for naturen er ikke bare bare og oppe på fjellet er det kaldt. Men du kan klare det, bare ikke ha for mye stolthet og trass. Ha vett til å gi opp. Du kan fritt slå opp telt i utmark og overnatte inntil to døgn på samme sted, men ikke lengre. Vet ikke om det er en del folk som går der du camper men ville gjemt meg litt mer hvis jeg skulle blitt over lengre. Nå skal man jo egentlig respektere loven da. Vell.. når du først driter i det kan du også sette opp feller og snarer så du kanskje kan få noe fangst i. Bare for å ha litt guttemorro på tur, og noe billig kjøtt. Det er viktig å ha det gøy! Les deg gjerne opp på det med fangst, og hvordan tilberede flå småvilt. Ekorn og hare er vell det som er og få tak i. Ellers har du jo kjøtt på butikken, kjøp noe billig noe. Kiwi har ofte tilbud på kjøtt. Les forskjellige oppskrifter på nettet når du er på skolen om mat du kan lage. Lag noe som er godt, så du ikke bare spiser for å spise, for det blir kjedelig. Presenning er alltid bra og ha med på tur for å dekke et område som du vil ha tørt. Det kjedeligste som finnes på tur, er når klær, sovepose og telt blir vått. Har veldig lyst å høre hvordan det går videre, så kan vi også hjelpe deg på veien! Edit: Forresten det er en film som heter "Into the Wild" som kom ut i 2007. Veldig bra film. Handler om en gutt som bestemmer seg for å drite i "det vanelige livet" og drar på et stort adventure som varer hele hans liv. Sann historie. Da får du se litt av de utfordringene han møtte på. Den er knallgod inspirasjon. Endret 22. mars 2011 av BadassJack Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Interessant prosjekt. Lykke til og hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 åssen får du gjort det hvis du har trangt budsjett? da kan du ikke telte langt unna det trådløse nettet for nett på mobil er dyrt Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) åssen får du gjort det hvis du har trangt budsjett? da kan du ikke telte langt unna det trådløse nettet for nett på mobil er dyrt Han har tilgang, på skolen viss du gidder å lese. Anbefaler deg å kjøpe billige koteletter og smør Mat kan du også få gratis! Hvis maten er utgått har du "rettighet" på å få den Endret 22. mars 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det var nylig en gutt fra statene som ville leve livet og flyttet ut i skogen etter skolen. De fant han i skogen etter noe sånn som en måned, og da veide han omtrent 40 kg. Jeg lurer på om problemet ligger ved foreldrene dine også, og ikke bare broren din? Har du det vanskelig hjemme? Om foreldrene dine får problemer med barnevernet ufortjent kan dette være katastrofalt, og du burde absolutt være forsiktig, fordi barnevernet skal man ikke ta lett på! Hvis du har problemer kan du gjerne nevne det her for bedre råd, og ta vennligst opp hele greia med foreldrene dine. Vil nødig lese "norske forumbrukere hjalp gutt å rømme hjemmefra" eller noe sånt i avisa. 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Gleder meg til å høre hvordan dette går Ikke skog i bergen, hvilken djevelplass er det!? Det er det Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Gleder meg til å høre hvordan dette går Ikke skog i bergen, hvilken djevelplass er det!? Det er det Oppå fjellene ja.. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Oppå fjellene ja.. Der og ja Endret 22. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Dette lukter jo troll lang vei. Bruker var også sist aktiv ; i dag, 22:15 Hvordan er dette mulig vist han bor på fjellet og ikke har nett tilgang før på skolen i morgen slik han sa? lol 1 Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Alliha: I demand milk! On topic: Det finnes ikke noe om Fredrik Ibrahemsen på google, og han har ikke facebook. Han har vært pålogga diskusjon.no klokka 21:15 i kveld, når han egentlig skulle vært ute i skogen. Noe sier meg at dette er et troll. Endret 22. mars 2011 av WannabeLeet 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 troll troll troll. Blir overbevist om at denne er ekte når du har tatt bilde av campen ding, med dagens avis for å bevise at datoen er korrekt. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Troll er gøy. Artig at noen holder norske tradisjoner i live. 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ble litt mistenkelig når en 15åring sier at broren tok "ynglingsteppe". Det er ikke akkurat det man forventer å høre fra en såpass voksen. Men når sant skal sies, skrev han meget godt og sakelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå