Hootie Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Eg har fått i oppgåve å finne ein enkel touchtelefon til mor mi. Fra før har ho kun hatt vanlige nokiatelefoner. Helst burde ho vell hatt seg ein iphone, men det blir for dyrt. Så da er det kanskje HTC som er mest aktuelt? Ser ivertfall for meg at det bør vær ein android telefon. Ho vil ha ein telefon som ligger ein eller to prisklasser under iphone. Den må ha ein ok skjerm, som er lett å skrive på, og generelt enkel å bruke. Kameraet bør vær brukendes til å ta bilder inne. Ute klarer vel dei fleste seg greit. Noken som har tips om kva telefoner eg bør vurdere? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Eg har fått i oppgåve å finne ein enkel touchtelefon til mor mi. Fra før har ho kun hatt vanlige nokiatelefoner. Helst burde ho vell hatt seg ein iphone, men det blir for dyrt. Så da er det kanskje HTC som er mest aktuelt? Ser ivertfall for meg at det bør vær ein android telefon. Ho vil ha ein telefon som ligger ein eller to prisklasser under iphone. Den må ha ein ok skjerm, som er lett å skrive på, og generelt enkel å bruke. Kameraet bør vær brukendes til å ta bilder inne. Ute klarer vel dei fleste seg greit. Noken som har tips om kva telefoner eg bør vurdere? Huawei U8800 titan! MYE mobil for pengene! Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Men er ikkje kameraet til den veldig dårlig? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det funker helt greit, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 HTC Wildfire, helt ok mobil med ok kamera Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 HTC Wildfire, helt ok mobil med ok kamera NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 HTC Wildfire, helt ok mobil med ok kamera NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!! For mitt bruk er den helt ok, vet det ikke er beste telefonen.. Siden jeg kan sammenligne den med HTC HD2'en jeg hadde før -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) SE X 10 mini faller i pris, ser jeg. Teknikmagasinet selger den for 1299. Edit: og kameraet er veldig bra! Endret 29. mars 2011 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå