Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Korsrygg plager

Tommyeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble uvenn med dama og måtte ligge på en madrass i en måneds tid. Etter første uka fikk jeg korsrygg plager.

Vi ble venner igjen, og jeg fikk lov til å ligge i dobbeltsenga igjen. Etter 2 netter gikk plagene bort.

Sjekk om det kan være liggestilling om natten, eller hvis du sitter mye i jobb eller på skole - om du har feil sittestilling. Ellers ville jeg nok kanskje oppsøkt en lege, og få en vurdering så han kan henvise deg videre til riktig spesialist så du får hjelp med det :)

Lenke til kommentar

Ja, dama. Når hu hadde nyrestein. Bare at det ikke strålet ned i testikkelen, da hun ikke har noen. Men strålet fra ryggen og ned i "samme område".

MEN, jeg tviler på at du har nyrestein da man som regel pleier å pisse den ut naturlig innen det har gått én måned ihvertfall. Og hadde det vært nyrestein eller gallestein ville du nok liggi og vridd deg i en egen dimensjon av umenneskelige smerter. Dama måtte få morfin når hu hadde det liksom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...