Tommyeen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Plages med smerte i korsryggen, ved spessielle bevegelser er det ekstra vondt. Bare på en side i ryggen nederst. Har vært plaget i 3mnd, er ikke det litt lenge bare til å være muskelplager? Noen med ryggerfaring? Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har hatt vondt i korsryggen i flere år. For meg hjalp kiropraktikk, akkupunktur og tøyeøvelser. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Antar du har prøvd å trene? Lenke til kommentar
D_czipher606 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg ble uvenn med dama og måtte ligge på en madrass i en måneds tid. Etter første uka fikk jeg korsrygg plager. Vi ble venner igjen, og jeg fikk lov til å ligge i dobbeltsenga igjen. Etter 2 netter gikk plagene bort. Sjekk om det kan være liggestilling om natten, eller hvis du sitter mye i jobb eller på skole - om du har feil sittestilling. Ellers ville jeg nok kanskje oppsøkt en lege, og få en vurdering så han kan henvise deg videre til riktig spesialist så du får hjelp med det Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Går til fysioterapaut.. Funker kanskje litt, men blir jo ikke braa:( av og til stråler faktisk smerten ned i testikkelen på samme side som ryggplagen e.. Noen opplevd det samme? Lenke til kommentar
D_czipher606 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ja, dama. Når hu hadde nyrestein. Bare at det ikke strålet ned i testikkelen, da hun ikke har noen. Men strålet fra ryggen og ned i "samme område". MEN, jeg tviler på at du har nyrestein da man som regel pleier å pisse den ut naturlig innen det har gått én måned ihvertfall. Og hadde det vært nyrestein eller gallestein ville du nok liggi og vridd deg i en egen dimensjon av umenneskelige smerter. Dama måtte få morfin når hu hadde det liksom... Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Skjønne:p ja merkelie greier den ryggen.. Får jo ikke brukt kroppen i jobben sånn som før.. Mye fysisk arbeid. Bli jo værre da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå