BadFurDay Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg ser etter ett norskt radioinnslag hvor par blir satt i kontakt med hverandre over telefonen, og den ene skal lure den andre parten. Problemet er at jeg ikke husker hva dette innslaget heter! Jeg hørte ett klipp på youtube en gang. Har ett eksempel på hva jeg mener, bare på engelsk: http://www.youtube.com/watch?v=sRmAyyvAcZY Noen som skjønner hva jeg mener, og husker hva det heter? Endret 21. mars 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Yes! Den er det. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Yes! Den er det. Takk skal du ha Off-topic: Jeg sto fagprøva med glans, meget tilfredstillende Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Hehe, grattis Hvilken oppgave fikk du? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Lys, stikk kjøkken Lys, stikk gang Komfyrstikk Motor og start/stopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå