Flying Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Etter å ha lest en artikkel i Haugesunds Avis HER. Er det rasistisk å oppsøke lege fordi man blir spyttet i munnen av noen med utenlandsk opprinnelse? 1 Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 De kommer jo veldig ofte fra sykdomsbefengte land. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Bare hvis man tror at personen er smittsom fordi han tilhører en bestemt rase. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Etter å ha lest en artikkel i Haugesunds Avis HER. Er det rasistisk å oppsøke lege fordi man blir spyttet i munnen av noen med utenlandsk opprinnelse? Så klart, man vet jo aldri hvor disse skittene jævlige og syke svenskene har vært De kommer jo veldig ofte fra sykdomsbefengte land. Ja som jeg sa, svensker er skittene og syke folk 2 Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kilde på at han var svensk? virker ikke veldig svensk å gjøre slik. Forøvrig kan jeg forstå utlendingen til en viss grad da natursvin er noe av det verste jeg vet, men på den andre siden så er det jo her snakk om biologisk nedbrytbart materiale i små kvanta. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er det rasistisk å oppsøke lege hvis en mann av utenlandsk opprinnelse skyter deg i foten? Men fra spøk til alvor.. Hvis fornærmede føler for å oppsøke lege etter og ha blitt spyttet i munnen, så må selvfølgelig fornærmede få lov til det. 1 Lenke til kommentar
jord Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Etter å ha lest en artikkel i Haugesunds Avis HER. Er det rasistisk å oppsøke lege fordi man blir spyttet i munnen av noen med utenlandsk opprinnelse? Så klart, man vet jo aldri hvor disse skittene jævlige og syke svenskene har vært De kommer jo veldig ofte fra sykdomsbefengte land. Ja som jeg sa, svensker er skittene og syke folk HAHA! Nordmenn og svensker er så like at det er vanskelig å skille oss fra hverandre! Tro meg, du finner jævlig skittene nordmenn også! Lenke til kommentar
Flying Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg er meget tvilende til at spytteren i det hele tatt var av Skandinavisk opprinnelse, som noen her ser ut til å tenke seg. Hvis fornærmede føler for å oppsøke lege etter og ha blitt spyttet i munnen, så må selvfølgelig fornærmede få lov til det. Det er ikke snakk om at noen skal nekte denne personen å oppsøke lege, men om hvorvidt det er rasistisk eller ikke å oppsøke lege fordi personen som spyttet var av utenlandsk opprinnelse? Siden det er lagt vekt på at han gikk til legen fordi personen var av utenlandsk opprinnelse kan man jo anta at han ikke hadde gjort det om det var en av norsk opprinnelse. Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg er meget tvilende til at spytteren i det hele tatt var av Skandinavisk opprinnelse, som noen her ser ut til å tenke seg. Ekstremistisk såkalt "antirasisme" dvs hat eller selvhat mot hvite som har blitt gitt næring gjennom presse og media. 3 Lenke til kommentar
elijor Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 jeg vil gjerne vite hvordan i helvete klarte å bli spytta i munnen. seriøst Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ser ut som det var en del her som missa poenget til Gunfreak.. Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ser ut som det var en del her som missa poenget til Gunfreak.. At svensker er utlendinger de også? vel, i denne saken så er det etter all sannsynlighet snakk om en som er noen toner mørkere i huden enn nordiske mennesker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Penget er at Svensker, dansker, polakker og tyskere står for like mange invadrere som "brune" mennesker. Derfor sier det litt om folk når de automatisk tenker brun når man hører invadrer, dette er det media som har gjort, du hører aldri om svenske invandrere, men alle som har blir servert på en resturant vet hvor mange det er av dem i norge. Lenke til kommentar
Shabbos Goy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Penget er at Svensker, dansker, polakker og tyskere står for like mange invadrere som "brune" mennesker. Derfor sier det litt om folk når de automatisk tenker brun når man hører invadrer, dette er det media som har gjort, du hører aldri om svenske invandrere, men alle som har blir servert på en resturant vet hvor mange det er av dem i norge. Står utlending og ikke innvandrer i artikkelen. Forøvrig så ser ikke folk flest på svensker som innvandrere utenom de som har blitt påvirket av sosialisters oppløsning av gamle definisjoner. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Her skriver de "mann med utenlandsk opprinnelse". Det hadde de ikke skrevet om det var en svenske. Og måten saken blir skrevet, så er det 110% sjangs for at det er snakk om en med mørkere hud enn en gjennomsnitts nordmann. Tror nok at HGS Avis var redd for å skrive om personen var mørkhudet eller noe. Men jeg hadde nok gjort det samme, om det var en hvit eller farget mann som spyttet på meg. For det første: er det jæævla nedverdigt å bli spyttet på og for det andre så vet en ikke hva folk bærer av sykdommer nå til dags. Endret 21. mars 2011 av Tiugama Kaa 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Her skriver de "mann med utenlandsk opprinnelse". Det hadde de ikke skrevet om det var en svenske. Og måten saken blir skrevet, så er det 110% sjangs for at det er snakk om en med mørkere hud enn en gjennomsnitts nordmann. Tror nok at HGS Avis var redd for å skrive om personen var mørkhudet eller noe. Men jeg hadde nok gjort det samme, om det var en hvit eller farget mann som spyttet på meg. For det første: er det jæævla nedverdigt å bli spyttet på og for det andre så vet en ikke hva folk bærer av sykdommer nå til dags. Hvorfor ikke, sist jeg sjekka var sverige fremdels utlandet. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Her skriver de "mann med utenlandsk opprinnelse". Det hadde de ikke skrevet om det var en svenske. Og måten saken blir skrevet, så er det 110% sjangs for at det er snakk om en med mørkere hud enn en gjennomsnitts nordmann. Tror nok at HGS Avis var redd for å skrive om personen var mørkhudet eller noe. Men jeg hadde nok gjort det samme, om det var en hvit eller farget mann som spyttet på meg. For det første: er det jæævla nedverdigt å bli spyttet på og for det andre så vet en ikke hva folk bærer av sykdommer nå til dags. Hvorfor ikke, sist jeg sjekka var sverige fremdels utlandet. Klart det, men fremtoningen i artikkelen tilsier at det er snakk om en mørkhudet person. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mitt problem med Gunfreaks' argument er at han har en totalt løs påstand om at mannen var fra Sverige, noe som ikke er mer verd enn min påstand om at mannen som spyttet var fra Somalia. Det er vell heller bare et stråmann-argument. Forøvrig, ja, jeg mener at dette gjør en rasistisk; jeg mener forøvrig at rasisme er sunt for norsk kultur. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er vel kun rasistisk dersom man oppsøker legen og er livredd for å bli neger fordi en neger spyttet i munnen på deg. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er vel kun rasistisk dersom man oppsøker legen og er livredd for å bli neger fordi en neger spyttet i munnen på deg. er man da rasistisk for å (for å ta et eksempel) "dele blod" med en neger, ettersom at de er statistisk sett mer utsatt for Aids eller HIV? Er man sexist for å være redd for å sitte på med en ungutt, når det kommer til bil? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå